800
۰

تردد دلال‌ها در ساختمان بانک مرکزی/ سیاست‌های اتخاذشده توسط میرداماد نشینان به‌جایی نرسیده است

حضور بعضی دلال‌های کم سن و سال بی‌تجربه که مدرک آکادمیک هم ندارند تحت عنوان کارگزار بانک در کنار مجموعه بانک مرکزی به مشکلات حوزه اقتصاد در شرایط کنونی دامن زده است.
تردد دلال‌ها در ساختمان بانک مرکزی/ سیاست‌های اتخاذشده توسط میرداماد نشینان به‌جایی نرسیده است
به گزارش شستون؛ با اشاره به این مطلب گفت: نکته قابل‌تأمل در این میان این است چرا مدیران دولتی و مسئولان ذی‌ربط در شرایطی که وضعیت ارزی و اقتصادی کشور متلاطم است با متخلفان این حوزه برخورد نمی‌کنند.
وی عدم هماهنگی سیف و کرباسیان و بی‌تجربگی عراقچی به‌عنوان معاون ارزی بانک مرکزی را ازجمله عواملی دانست که باعث شده که وضعیت اقتصاد ما به این روز بیفتد،و بیان کرد: متأسفانه سیاست‌های اتخاذشده توسط میرداماد نشینان در این ٦ ماه گذشته به‌جایی نرسیده است.
این مقام آگاه در تشریح دیگر عوامل مؤثر در ایجاد شرایط موجود تصریح کرد: شنیده‌شده بعضی دلال‌های کم سن و سال که نه‌تنها بی‌تجربه که حتی مدرک آکادمیک هم ندارند با پشتوانه بعضی بانک‌ها و بدون تضمین لازم تحت عنوان کارگزار بانک در کنار مجموعه بانک مرکزی مشغول به فعالیت بوده و متأسفانه خود را ناجی کشور و سیستم اقتصادی و ارزی کشور می‌دانند اما درواقع سیستم حمل چمدانی ارز از دبی و ترکیه و سوءاستفاده از این بی‌نظمی‌ها باعث شده که این افراد به سودهای هنگفت برسند. درنتیجه قرار گرفتن در چنین شرایطی می‌طلبد که نهادهای نظارتی فعال‌تر عمل کنند چراکه طبق برخی از شواهد این افراد متخلف از اسم و نام نهادهای نظارتی هم در تطهیر عملکرد خود خرج کرده و به‌دروغ تخلفات خود را تحت نظر و با تأیید نهادهای نظارتی عنوان می‌کنند.

منبع: دانا
 
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 11317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *