800
۰

بیکاری عامل روی آوردن به شغل های کاذب/ از بین رفتن آسفالت جاده ها با رها شدن گازوئیل سوخت کش ها

سوخت کش هایی که در جاده ها دچار حادثه می شوند و مشک های سوخت بر روی آسفالت روانه می شود، خسارت های هنگفتی را به راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان وارد می کنند.
بیکاری عامل روی آوردن به شغل های کاذب/ از بین رفتن آسفالت جاده ها با رها شدن گازوئیل سوخت کش ها
به گزاش شستون،هر از چندگاهی شاهد به قوع پیوستن واژگونی و یا سانحه جاده ای خودرو های حامل سوخت در شهرستان سراوان هستیم.

به گفته برخی از صاحب نظران بیکاری عامل روی آوردن برخی از این افراد به شغل های کاذبی همچون سوخت کشی شده است اما برخی ها نیز بر این باور هستند که سود زیادی که از این طریق به دست می آید افراد را وسوسه می کند تا وارد این مسیر شوند و راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

 اما آنچه حائز اهمیت است، اتفاقات ناگواریست که در این مسیر گاها رخ می دهد و آن هم واژگونی خودرو های حامل سوخت و یا تصادفات جاده ای و شاخ به شاخ شدن با دیگر خودروهای در حال تردد در جاده است که علاوه بر اینکه سالانه تعدادی زیادی از شهروندان در این مسیر به صورت دلخراش در این جاده ها جان خود را از دست می دهند؛ خسارت های هنگفتی را به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای وارد می کنند.

                  

در برخی از سوانح به وقوع پیوسته قسمتی از آسفالت آسیب دیده و از بین می رود که این نیز نیازمند ترمیم و بازسازی دارد و باز هم منجر به هزینه می شود.
 
هوشنگ دهواری سرست راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: با توجه به اینکه گازوئیل از مواد نفتی تشکیل شده و آسفالت نیز دارای قیر است، هنگامی که سوخت کش ها در جاده ها دچار حادثه می شوند و سوخت (گازوئیل) روی آسفالت روانه و منجر به تخریب آسفالت می شود که راهداری را جهت ترمیم و بازسازی مجدد جاده، متحمل خسارت می کند.



وی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: علاوه بر تخریب آسفالت، روان شدن گازوئیل بر روی آسفالت، موجب لغزندگی جاده می شود، که حوادث ناگوار دیگری را برای دیگر خودرو های در حال تردد آن مسیر به وجود می آورد.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 12095
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *