800
۰

یخ درمانی معجزه ای برای زیبایی پوست

یخ درمانی با تازه نگه داشتن پوست و از بین بردن جای لکه به زیبایی پوست کمک می کند. یخ درمانی با منافذ باز پوست مبارزه می کند و ورم دور چشم را از بین می برد.
یخ درمانی معجزه ای برای زیبایی پوست
به گزارش شستون؛ یخ درمانی بسیار ساده و آسان است و با غالب های کوچک یخ و تهیه ی کمپرس یخ می توانید پوست خود را زیبا کنید. در این مقاله به فواید یخ درمانی برای زیبایی پوست پرداخته شده است.
اثرات یخ درمانی را چند برابر کنید
یخ به تنهایی خودش بسیار عالی و مؤثر است ولی اگر بخواهید اثرات این یخ درمانی را بیشتر کنید بهتر است از آب‌میوه‌ها، گل سرخ، آب سیب زمینی و گیاهان دارویی استفاده کنید. به‌طوری که آب‌میوه‌ها را بگذارید یخ بزنند و روی پوست استفاده کنید.

برای پوست‌های حساس و لک دار می‌توانید از آب جعفری یا عصاره جعفری استفاده کنید.آب سیب زمینی هم به علت داشتن ویتامین‌سی برای شادابی پوست بسیار عالی است.برای از بین بردن جای جوش‌ها از عصاره گل بابونه به‌عنوان ماسک یخی می‌توانید استفاده کنید. همچنین برایشفاف‌سازی پوست می‌توانید از گلاب برای ماسک یخی استفاده کنید. یک ماسک یخی عالی برای همه پوست‌ها مخلوط آب خیار و چند قطره لیموترش و آب است. در آخر باید اضافه کنیم که ماسک‌های یخی را مدت زیادی روی پوست نگذارید و سعی کنید زمان کوتاه ولی به دفعات بیشتر از یخ درمانی استفاده کنید.

با ورم چشم و صورت خداحافظی کنید
با یخ درمانی می‌توانید ورم صبحگاهی را خیلی راحت کاهش دهید. اگر برای مدت طولانی می‌خواهید یخ را روی پوست قرار دهید به طور مستقیم یخ را روی پوست نگذارید آنها را درون کیسه بریزید و روی پوست قرار دهید. همچنین یخ‌ها را روی پوست یک جا ثابت نگه ندارید و روی پوست به آرامی حرکت دهید. اگر یخ را مستقیم روی پوست گذاشتید بهتر است در آخر پوست را خشک نکنید و بگذارید به آرامی خشک شود. همیشه برای یخ درمانی پوست‌تان تمیز و بدون آرایش باشد. برای منافذ باز پوست یخ درمانی بهترین راه است. می‌توانید از شیر یخ زده برای این کار استفاده کنید و یا مخلوط شیر و آب برنج را فریز کرده برای پوست‌تان استفاده کنید.
پوست خود را با یخ درمانی نرم تر کنید
هر شب و یا قبل از رفتن به رختخواب، این یخ درمانی را امتحان کنید: صورت خود را بشویید، یک کیسه پلاستیکی را با یخ پر کنید و به آرامی حدود 3 دقیقه روی صورت و گردن خود قرار دهید.
پس از چند روز، نتایج قابل توجهی خواهید گرفت: پوست شما با طراوت و نرم می شود. یخ همچنین از چین و چروک جلوگیری می کند و به شما کمک می کند بهتر بخوابید.
جوش و آکنه را از بین ببرید
یخ درمانی یکی از بهترین راه ها برای حل مشکلات جوش و آکنه است. صورت خود را بشویید، یک تکه یخ را در یک پارچه نرم یا یک دستمال سفره قرار دهید و به مدت 3 تا 5 دقیقه به آرامی روی جوش فشار دهید. نتایج این کار شما را شگفت زده خواهد کرد.
کاهش چین و چروک
این روش را به سادگی می توانید انجام دهید: یخ گردش خون شما را بهبود می بخشد و مانع از پیری زودرس و چین و چروک می شود. می توانید هر روز حدود یک دقیقه قبل از آرایش صورت خود را با آن ماساژ دهید.
مبارزه با منافذ باز پوست
یک تکه یخ را به مدت 2 یا 3 دقیقه به طور مستقیم بر روی صورت خود بکشید. اگر شما به اندازه کافی برای انجام این کار ثابت قدم باشید، متوجه خواهید شد که میزان منافذ بزرگ و باز پوست شما در عرض چند روز کاهش می یابند.
منبع الودکتر
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 12108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *