800
۰
طنز ؛

حذف 4 صفر از پول ملی سوژه داغ شبکه اجتماعی شد/ نفس راحت آقازاده ها برای دردسر صفر در رقم اختلاس!

از بس تو مهمونی و دورهمیا مسئولین از همدیگه سوال میکردن شما و آقا زاده تون چقدر اختلاس کردین و عددشون براشون سخت بود که تصمیم گرفتن 4 تا صفر کم کنند.
حذف 4 صفر از پول ملی سوژه داغ شبکه اجتماعی شد/ نفس راحت آقازاده ها برای دردسر صفر در رقم اختلاس!
به گزارش شستون؛ به نقل از تیتریک، روز گذشته لایحه پیشنهادی بانک مرکزی مبنی بر تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان و حذف 4 صفر در هیات دولت تصویب شد. 
این اقدام سوژه داغ شبکه اجتماعی تلگرام شد و مردم در قالب طنز به این اقدام هیات دولت واکنش نشان دادند که در ادامه آنها را با هم مرور می کنیم؛
 
از فردا راننده تاکسیا میگن "پول بدون صفر نداشتی بدی"؟
 
خوبی اینکه چهار تا صفر از پول ملی کم میشه اینه که به خط فقر نزدیک تر می شم، مثلا الان فاصله ام با خط فقر 6 میلیون تومنه اگه چهار تا صفر رو بردارن میشه 600 ریال. 
 
اگه چهار تا صفر از پول ملی حذف شه، به پونصد تومنی که 4 تا صفر داره چی باید بگم!!!
 
با حذف چهار تا صفر از پول ملی یعنی حقوق 2 میلیونی میشه 200 تومن، قیمت هر متر آپارتمان از متری 20 میلیون تومن میشه 2 هزار تومن، بعد اونی که آپارتمانش شده متری دو هزار تومن میگه ای وای چرا آپارتمانم ارزون شد. از فردا شروع میکنن تلاش کنن قیمت رو دوباره برسونن به همون 20 میلیون ولی حقوق همون 200 تومن میمونه 
 
خوبی فقر اینه که هر چقدر صفر از پول ملی کم شه موجودی حساب ما کمتر نمیشه. 
 
 
الان حسن روحانی به جهانگیری میگه اسحاق خدا رو شکر گرونی هم با حذف چهار تا صفر حل شد.
 
ساعت قدیم و جدید کم بود حالا با حذف شدن 4 تا صفر از پول ملی باید منتظر مزه ریزی شوهر عمه ها با پول جدید و قدیم باشیم. 
 
چهار تا صفر حذف شده؟! یعنی من 15 میلیون تومن قرضی که از عموم گرفتمو میتونم 1500 تومن پس بدم؟ خدا رو شکر این مشکلم حل شد. 
 
ولی این حذف 4 تا صفر افسردگی ها رو چندبرابر می کنه. مثلا تا پریروز داشتی می گفتی چرا یک میلیارد ندارم، الان باید بگی چرا صد هزار تومن ندارم. ای خدااااااا حتی صددددددد هزار تومن هم ندارم. 
 
چند سال قبل یه عدد اول شماره تلفنای ثابت اضافه شد، ما هنوزم شماره رو میدیم میگیم یه 3 ام بذار جلوش. الان چجوری با حذف 4 تا صفر کنار بیایم. 
 
 
از بانک اسمس دادن با حذف شدن چهار تا صفر از پول ملی موجودیت منفی شده، مام در راه رضای خدا یه ده تومن از جیب خودمون ریختیم حداقل حسابت از منفی صفر دربیاد. 
 
رفتم پی اس فور بخرم گفت 4 میلیون و 800 میشه، یه پونصدی گذاشتم رو میز گفتم بقیه اش هم مال خودت، نمیدونم چرا انداختم بیرون، مگه 4 تا صفر از پول حذف نشده؟
 
چیزی نمونده بود که هممون میلیاردر شیم که با حذف 4 تا صفر نذاشتن.
 
از بس تو مهمونی و دورهمیا مسئولین از همدیگه سوال میکردن شما و آقا زاده تون چقدر اختلاس کردین و عددشون براشون سخت بود که تصمیم گرفتن 4 تا صفر کم کنند وگرنه وضعیت اقتصادی ما با برداشتن 8 تا صفرم درست نمیشه. 
 
قبلنا یه صفر کم می کردیم از ریال تبدیل می شد به تومن، الان باید اول 4 تا صفر اضافه کنیم بشه ریال بعد یه دونه حذف کنیم بشه تومن، لابد انتظار دارن فردا پس فردا واسه خریدن یه نوشابه هم رادیکال بگیریم!
 
 
خوبی این 4 تا صفری که بر میدان اینه که نداشته هامون کمتر به چشم میاد، مثلا میگیم اگه 20 هزار تومن داشتیم یه آپارتمان رهن می کردیم بعد خوشحال میشیم که آی آقاااااا 20 هزار تومن که چیزی نیست و ذوق هم می کنیم... 
 
الان ریال زنگ میزنه به دلار و یورو و یوان، دعوتشون کنه بیان جشن پایان خدمتش. 
 
پسرم برو تو کوچه ببین همسایه ها هم 4 تا صفر از پولشون کم شده؟ 
 
البته به قول علی ضیا ختم کلام اینکه ...
 
چیز بدی ام نیست مسئله ارز یه شبه حل میشه، یورو 130 هزار ریاله یه شبه 4 صفر رو حذف کنیم میشه 13 ریال و مشکل ارز واقعاحل میشه. 
 
میشه صفرای بیشتری حذف کرد مثلا 13 عباسی، تا ارز برسه به روبوسی! مثلا سه تا ماچ بدی یه یورو، خیالمون راحت میشه و اینقدر هم مشکلات ارزی تو کشور نداریم. 
 
 
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 14875
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *