800
۰

تلفات 60 درصدی مرغداری ها علت کمبود مرغ در سراوان/ چهل هزار قطعه مرغ وارد بازار می شود

رئیس تعاونی مرغداری های شهرستان سراوان گفت: در هفته اخیر به علت گرما و بیماری نزدیک به 60 درصد مرغ مرغداری های شهرستان تلف شدند.
تلفات 60 درصدی مرغداری ها علت کمبود مرغ در سراوان/ چهل هزار قطعه مرغ وارد بازار می شود
به گزارش شستون، در تماس برخی از شهروندان سراوانی با این پایگاه خبری، از کمبود مرغ در سطح شهرستان ابراز گلایه و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

درزاده یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون بیان کرد: در هفته های اخیر در شهرستان کمبود مرغ  احساس می شد.

 وی افزود: در برخی از روزها و یا ساعات روز تعدادی از مرغ فروشی های سطح شهرستان به علت عدم وجود مرغ برای فروش تعطیل بوده اند.

این شهروند سراوانی خاطر نشان کرد: این موضوع باعث شده تا برخی ها قیمت مرغ را در شهرستان افزایش دهند که انتظار است با نظارت به موقع دستگاه های متولی مقابل سودجویان گرفته شود.

محبوب علی دهقان رئیس تعاونی مرغداری های سراوان در گفت و گو با شستون علت کمبود مرغ در هفته های اخیر شهرستان را تلفات مرغ ناشی از گرمی هوا و بیماری بیان کرد و افزود: بیشتر مرغداری های سطح شهرستان 30 درصد تلفات داشته اند اما تلفات در برخی از مرغداری ها به 60 درصد نیز رسیده است.

   وی با بیان اینکه علت بیماری مرغ های تلف شده تشخیص داده نشده است، ادامه داد: جوجه ریزی در مرغداری ها آغاز شده و در حال حاضر نیز محصولات دو مرغداری در سطح شهر آماده فروش است.

رئیس تعاونی مرغداری های سراوان خاطر نشان کرد: در روزهای آینده نیز 40 هزار قطعه مرغ وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 15090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *