800
۰

اولتیماتوم فرماندار سراوان به متصرفین حریم رودخانه ها / شهرداران لیست افراد متعرض به رودخانه و معابر را تهیه کنند

فرماندار سراوان از شهرداران خواست تا لیستی از متخلفین و متصرفین حریم رودخانه تهیه و با هماهنگی با دادستان برخورد قانونی انجام شود.
اولتیماتوم فرماندار سراوان به متصرفین حریم رودخانه ها / شهرداران لیست افراد متعرض به رودخانه و معابر را تهیه کنند
به گزارش شستون؛ کارگروه ویژه پاکسازی مسیل ها و معابر شهری  با حضور فرماندار سراوان و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
علیرضا شهرکی فرماندار سراوان بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و پیش بینی کارشناسان و نقشه های هواشناسی به امید خدا  سالی پر بارش با حجم بالا پیش رو خواهیم  داشت که  دراین شرایط بحرانی باید واکنش صحیح وبه موقع داشته باشند.

 وی افزود:  تدابیری در خصوص طرح مطالعاتی مدون با برنامه ریزی و کارشناسی شده در جهت چگونگی مهار روان آبها، بازگشایی معابر و رودخانه ها توسط مدیران ارائه و در راستای مدیریت صحیح همت همگانی را می طلبد.

فرماندار سراوان از شهرداران خواست تا از تمام تصرفاتی که اتفاق افتاده یا تعرضی شده در معابر،حریم رودخانه ها لیست تهیه و تنظیم  کنند و با هماهنگی با دادستان، شورای حفاظت و شورای تامین با متصرفین، متخلفین برخورد جدی و قانونی انجام شود.

شهرکی گفت: بخش خصوصی مکلف درشهرداری پای کار باشد وهمه خودروهای آنان مکانیزه  وازطریق اپیکیشن با هماهنگی دبیرکمیسیون کالا و ارز استانداری ساماندهی و در مواقع بحرانی و خطر تمامی خودروها به کار گرفته درصورت عدم همکاری سهمیه سوخت آنان قطع شود.

وی به تمام شهرداران و دهیاران تأکید کرد تا با حضور در نماز جمعه شفاف و بی پرده درخصوص تصرف  و تجاوز غیرقانونی حریم رودخانه و معابر و عواقب جبران ناپذیر آن در زمان بارش های سیل آسا  سخنانی مطرح  و در بعضی مناطق افراد صاحب نفوذ پای کار آورده تا با عمومی باور عمومی ایجاد شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 15722
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *