800
۰
گزارشی از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران؛

فلج شدن زندگی کارگران شهرداری سراوان/ یک مقام مسیول: مطالبات و حقوق معوقه کارگران تا شنبه پرداخت می شود

در حالی کارگران شهرداری از عدم پرداخت به موقع حقوق خود ابراز گلایه کرده اند که رییس شورای شهر سراوان گفت: با پیگیری های انجام شده مطالبات کارگران تا شنبه پرداخت می شود.
فلج شدن زندگی کارگران شهرداری سراوان/ یک مقام مسیول: مطالبات و حقوق معوقه کارگران تا شنبه پرداخت می شود
به گزارش شستون، کارگران یکی از قشرهای ضعیف و زحمتکش جامعه به شمار می روند که گاها برخی از افراد و شرکت ها در پرداخت به موقع مطالبات آنها کوتاهی می کنند که موجب می شود کارگران در تنگنا قرار گیرند.

این بار کارگران شهرداری سراوان از عدم پرداخت به موقع حقوق خود ابراز گلایه و خواستار رسیدگی و برنامه ریزی مناسب مسیولین مربوطه از جمله شهرداری شده اند.

برخی از کارگران شهرداری سراوان به علت عدم پرداخت حقوق سه ماه خود دست به دامان این رسانه شده اند تا بتواند گره از مشکلات آنها باز کند.

 کارگران شهرداری در وضعیت بغرنج قرار گرفتند
یکی از کارگران شهرداری سراوان با مراجعه حضوری به این پایگاه خبری به خبرنگار شستون با اشاره به اینکه سه ماه است که مطالبات آنها پرداخت نشده است، بیان کرد: یکی از وظایف شهرداری این است که با برنامه ریزی مناسب تدابیر لازم نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام کند.

وی افزود: عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری سراوان موجب شده تا برخی از کارگران در وضعیت نامناسب اقتصادی به سر برند.

این کارگر شهرداری با اشاره به اینکه با افزایش قیمت برخی از کالا، این قشر از جامعه در وضعیت بغرنجی قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: می توان گفت با توجه به عدم پرداخت به موقع مطالبات کارگران، زندگی این قشر از جامعه فلج شده است لذا می طلبد مسئولین چاره ای اساسی اندیشیده کنند.

وی با اشاره به اینکه تسریع در روند پرداخت مطالبات به حق کارگران لازم و ضروری است، گفت: دیگر توان تهیه مایحتاج زندگی برای کارگران سخت شده است و این قشر از جامعه منبع درآمد دیگری ندارند تا از آن طریق ارتزاق کنند.

این کارگر شهرداری با توجه به اینکه وضعیت کارگران شهرداری سراوان نامناسب است، خاطر نشان کرد:  انتظار می رود شهرداری نسبت به رفع مشکل اقتصادی کارگران نهایت تلاش خود را انجام دهد چرا که دیگر زندگی برایمان بسیار سخت شده است. 

حقوق کارگران تا شنبه پرداخت می شود
در پیگیری هایی که خبرنگار شستون انجام داد، ایرج رستم زهی رییس شورای شهر سراوان گفت: کارگران شهرداری پرداخت مزد معوقه خود را نیز از شورا پیگیری کرده اند که پیگیری های لازم نسبت به پرداخت مطالبات آنها انجام شده است. 

وی افزود: بر اساس تکلیف قانون پرداخت حقوق این کارگران شهرداری بر عهده پیمانکار است، که با توجه به انعقاد قرارداد ما بین شهرداری و پیمانکار ( سازمان همیاری شهرداری ها)، پیمانکار نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام کند.

رییس شورای شهر سراوان خاطر نشان کرد: از طرف دیگر با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری، شورای اسلامی سراوان و شهرداری انجام شده نهایت تا روز شنبه هفته آینده حقوق کارگران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 18522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *