800
۰
امام جمعه سراوان:

وجود کریمه اهل بیت (ع) در قم مأمن و دروازه رحمت به سمت خالق است/ به ذلت افتادن مجسمه ظلم و خیانت در دنیا

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: کشوری مانند آمریکا که مجسمه ظلم، خیانت، چپاول و شیطان صفتی در عالم است و چهل و اندی سال با انقلاب خدایی در ایران مقابله می کند امروز به ذلت و زانو افتاده است.
وجود کریمه اهل بیت (ع) در قم مأمن و دروازه رحمت به سمت خالق است/ به ذلت افتادن مجسمه ظلم و خیانت در دنیا
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، بیان کرد: حضرت معصومه (س) یک بانوی پرفضیلتی است در دل دنیای اسلام می درخشد و با توجه به اینکه حرم مطهر ایشان در ایران قرار دارد، به یک مأمن و جایگاه پرفضیلت و دروازه رحمت به سمت خالق تبدیل شده است.

 وی افزود: این بانوی مجاهد در طول 27 سال سن خود آنچنان در باب ولایت و ولایتمداری درخشید که به آینه نزدیک نما از وجود فاطمه اطهر (س) تبدیل شد.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید نسبت به حضرت معصومه (س) توجه ویژه داشته باشیم، ادامه داد: کرامت یعنی مانند فرشتگان زیستن و پاک زندگی کردن.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری اضافه کرد: به برکت وجود کریمه اهل بیت در قم، افراد با شخصیت های بسیار برجسته در حوزه علیمه قم مانند امام خمینی (ره) پرورش یافتند که دگرگونی هایی را در این عصر ایجاد و انقلابی را رقم زدند که احیاگر دین اسلام و بسته شدن دست استکبار بود.

وی گفت: در این برهه از زمان که دشمن در تلاش است با ساخت فیلم، سریال و شبکه های مجازی مختلف حجاب، عفاف و حیا را از فرزندان، دختران و زنان این سرزمین بگیرد نسبت به تربیت اسلامی فرزندان خود دقت لازم را داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: سیره اهل بیت (ع) سرچشمه جوشان است که انسان ها را به جایگاه زلال و شاف و مسیر اصلی خداجویی می رساند پس سعی و تلاش شود فرزندانمان را به سمت سیره اهل بیت (ع) سوق دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه خداوند متعال بارها در قرآن فرموده اند که ظلم پایدار نیست و حق و حقیقت پیروز است، تصریح کرد:  کشوری مانند آمریکا که مجسمه ظلم، خیانت، چپاول و شیطان صفتی در عالم است و چهل و اندی سال با انقلاب خدایی در ایران مقابله می کند امروز به ذلت و زانو افتاده است.

 وی ادامه داد: برخی از ایالت های این کشور حالت استقلال به خود گرفته اند که با تمام وجود کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری را به خوبی درک می کنیم.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه امروز آمریکا به رسوا شده و افول قدرت پوشالی آمریکا به تمام دنیا مشخص شده است، گفت:  در حالی آمریکا نفس های آخر خود را می کشد اما باز هم دست از توطئه در منطقه بر نمی دارد و درحال پیاده سازی برنامه هایی برای ایجاد ناامنی در سوریه است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن تجمعات در سراوان، بیان کرد: از مسئولین و متولیان امر انتظار می رود با برنامه ریزی و تدابیر مناسب مقابل تجمعات را گرفته و مردم نیز اگر برای انجام کار اداری به ارگانی مراجعه می کنند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه تجمعات 100 و یا 200 نفری در سراوان در بحران کرونا ناپسند و نادرست است، خاطر نشان کرد:  چرا مسئولین کشوری، استانی و یا شهرستانی قبل از پیاده سازی برنامه ای تدبیر نمی کنند؟

 انتهای پیام/
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 18918
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *