800
۰
با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان؛

یک باب مدرسه 6 کلاسه در سیب و سوران افتتاح شد

یک باب مدرسه 6 کلاسه با حضور معاون امنتی انتظانی استاندار سیستان و بلوجستان در سیب و سوران افتتاح شد.
یک باب مدرسه 6 کلاسه در سیب و سوران افتتاح شد
به گزارش شستون؛ مدرسه 6 کلاسه شهید حسن کریمیان با حضور محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندارف داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوران، فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.


تاج بخش حسین بر مدیر آموزش و پرورش سیب و سوران در حاشیه آیین افتتاحیه این مدرسه گفت : مدرسه 6 کلاسه شهید حسن کریمیان 380 متر مربع فضای آموزشی و 2500 متر مربع مساحت دارد که 300 دانش آموز از خدمات آموزشی بهره مند می شوند.

وی افزود : این پروژه با مشارکت 30 درصدی خیرین محلی با آورده نقدی 6میلیارد ریال و مشارکت 70 درصدی سازمان نوسازی مدارس با آورده 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در ادامه مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار ضمن قدردانی از مشارکت مردم محلی در برنامه های خداپسندانه ساخت مدارس بیان کرد: مهارت ماندگار است و درس فراموش شدنی از این رو لازم است برای مهارت افزایی دانش آموزان برنامه های مختلف و موثر طرح و اجرایی شود.

وی افزود: آموزش مهارت های مختلف  با برگزاری کارگاه های مناسب  به دانش آموز منتقل می شود که مهارت افزایی در بین دانش آموزان یکی از نقاط اساسی و ضروری در کشور به شمار می رود.

لازم به ذکر است معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه احداث بیمارستان سیب و سوران و طرح های جهاد کشاورزی شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/پ
 
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 24315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *