800
۰

زلزله در استان زنجان هیچ خسارتی نداشت/ آمادگی کامل مدیریت بحران استان برای حوادث احتمالی

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به وقوع زلزله در استان زنجان گفت: خوشبخاته این زلزله در استان هیچ خسارتی نداشت.
hjnfrj
hjnfrj
به گزارش شستون؛ صفی‌اله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به وقوع زلزله 4.2 ریشتری در استان زنجان اظهار کرد: کانون زلزله در شهرستان سلطانیه بود.
وی با بیان اینکه این زلزله شهرستان زنجان را نیز لرزاند، بیان کرد: این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین و در عرض جغرافیایی 36.606 و طول جغرافیایی 48.785 رخ داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه زلزله شب گذشته ساعت 23 و 28 دقیقه به وقوع پیوست، تصریح کرد: بعد از زلزله همه مناطقی که زلزله اتفاق افتاده بود مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه این زلزله هیچ خسارتی نداشته است.
وی به آمادگی نیرو‌های ستاد مدیریت بحران در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: نیرو‌های مدیریت بحران در همه شهرستانها آمادگی کاملی برای حوادث احتمالی را دارد.
کرامتی با اشاره به اینکه شب گذشته نیز بعد از وقوع همه ماشین آلات امدادی مدیریت بحران از آشیانها خارج شدند تا در صورت خسارت و یا امداد رسانی اقدامات لازم انجام شود، خاطر نشان کرد: بعد از وقوع زلزله هیچ پس لرزه‌ ای مشاهده نشد.
منبع: دانا
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 3210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *