800
۰
مربی بدنسازی بانوان سراوان:

استمرار و پشتکار، راه رسیدن به تناسب اندام/بدنسازی مختص آقایان نیست

مربی بدنسازی بانوان سراوان گفت: راه رسیدن به تناسب اندام استمرار و پشتکار است.
hethe
hethe
اشرف خوبخواهی مربی بدنسازی بانوان شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بابیان اینکه راه رسیدن به تناسب اندام پشتکار و استمرار در ورزش است، گفت: برای رسیدن به اندام متناسب خانم ها باید زمان بیشتری را صرف کنند.
وی با اشاره به اینکه بدنسازی مخصوص آقایان و قشر خاصی نیست، بیان داشت: اکثر افراد برای لاغر شدن و تناسب اندام با گرفتن رژیم های سخت به بن بست می خورند.
مربی بدنسازی بانوان با بیان اینکه ورزش بدنسازی تاثیر بسزایی بر روی خانم های دارد، اظهار داشت: بدنسازی باعث کاهش درد ها و بیماری ها می شود.
وی با بیان اینکه در هدف گزاری تمرین های بدنسازی و تغذیه در میان خانم ها اشتباه های وجود دارد، تصریح کرد: با مراجعه به بدنسازی بانوان با حرکت های صحیح ورزشی و رژیم های غذایی صحیح آشنا می شوید.
خوبخواهی نشاط، سلامت فکری و جسمی و تناسب اندام را از تاثیرات بدنسازی بر روی بانوان دانست و افزود: ایجاد نشاط و سلامتی در بانوان باعث نشاط در خانواده خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه وزش بدنسازی یک نیاز روز افزون برای بانوان است، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که زمینه ورزش و تن درستی را برای بانوان خود فراهم کنند.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 3250
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *