800
۰
شستون گزارش می دهد؛

آیا موجودی عجیب در روستای کله گان وجود دارد؟

چند روزی است شایعه وجود موجودی عجیب در روستای کله گان شهرستان سراوان رعب و وحشت را در بین بومیان منطقه ایجاد کرده است.
دوربین
دوربین
به گزارش شستون، چند روزی است که شایعه وجود حیوانی عجیب در روستای کله گان شهرستان سراوان در فضای مجازی منتشر شده است که این خبر در بین بومیان منطقه رعب و وحشت ایجاد کرده است.

موسی دهقان نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سراوان در خصوص این شایعه در گفت و گو با شستون اذعان داشت: پس از منتشر شدن خبر در فضاهای مجازی بلافاصله با شوراها و دهیار این روستا در خصوص صحت و سقم این موضوع تماس گرفته است.

وی ادامه داد: برای بررسی بیشتر به محل اعزام و تمامی ارتفاعات، دره ها، غارها و جنگل های موجود را واکاوی کردیم و تا کنون هیچ اثر و جای پا از موجود و یا حیوان در این منطقه یافت نکرده ایم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سراوان با اشاره به مشخصاتی که بومیان منطقه در خصوص این موجود داده اند تصریح کرد: احتمال  می رود این موجود گونه ای از خرس یا گراز باشد.

دهقان نژاد بیان داشت:  پس از بررسی های انجام شده در طول ۲ شبانه روز از اقصی نقاط روستای کله گان، در بعضی از مکان ها که احتمال رویت این موجود عجیب باشد دور بین نصب کرده ایم.

وی  از مردم روستای کله گان خواست تا در صورت رویت موجود، موضوع را به محیط زیست شهرستان خبر دهند.
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: در حین بررسی های انجام شده در خصوص این شایعه یک غار مومنایی در کوه ها کله گان کشف شد.
 
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 3292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *