800
۰
در جمع کارکنان اداره جهاد کشاورزی عنوان شد

جهاد سازندگی یکی از بال های پرواز جمهوری اسلامی است/ طرح آبیاری تحت فشار تمام اتوماتیک برای اولین بار در سراوان اجرا می شود

امام جمعه سراوان گفت:از نهاد های اولیه انقلاب اسلامی ،جهاد سازندگی است که یکی از بال های جمهوری اسلامی می باشد.
لتابب
لتابب
به گزارش پایگاه خبری شستون،جلسه ای به مناسبت روز جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، کمالی مدیر اداره جهاد کشاورزی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی در مسجد جامع علی ابن ابیطالب برگزار شد.
در این جلسه امام جمعه سراوان با بیان اینکه نیازمندی های انسان با زمین مرتبط است، گفت:زندگی ما به مقوله کشاورزی وابسته است.
وی با اشاره به آیات شریفه قرآن افزود:خداوند دانه را می شکافد و زنده را از مرده بیرون و مرده را از زنده بیرون می آورد.
دهقان امام جمعه سراوان با بیان اینکه شهر سراوان از لحاظ رشد جمعیت در کشور اول است،اظهار داشت:مشکل اساسی شهرستان سراوان آب است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد:تولیدات کشاوزی اساس مسئله اقتصاد باشد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری صنعتی کردن ،ایجاد صنایع تکمیلی،ساختار سازی برای توزیع و بازرگانی،بردن صنایع به روستا را محور های اصلی کشاورزی عنوان کرد.
کمالی مدیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه خشکسالی بحران جدی را برای شهرستان سراوان بوجود آورده است ،اظهار داشت:اجرای طرح آبیاری تحت فشار تمام اتوماتیک برای اولین بار در سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان انجام می شود.
وی هدف از برگزاری این جلسه را توسعه و احیا بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود:هدف ما استفاده بهینه از آب و سهولت در انجام عملیات زراعی و بالا بردن راندمان آبی است.
 
 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 1232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *