800
۰

رکود و بیکاری در کشور وجود دارد/ اگر با تغییر رویکرد وضع اقتصادی بهبود نیابد باید برخی از وزرا تغییر کنند/ چیزی درباره کاندیداتوری عارف نشنیده‌ام

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: هدف ما توسعه و رونق اقتصادی است و اگر این کار با تغییر رویکرد دولت امکان‌پذیر نباشد باید برخی از وزرا تغییر کنند؛ البته در تغییر در حوزه آموزش، فرهنگ و ورزش هم نیاز بود چرا که این حوزه‌ها از مهم‌ترین حوزه‌های کشور هستند که خوشبختانه انجام شد.
htrseg
htrseg
به گزارش شستون؛‌ علی قربانی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اقدام دولت برای ترمیم کابینه اظهار داشت: این اقدام باید انجام می‌شد و کمی هم دیر انجام شد.
 
وی در خصوص عدم تغییر در تیم اقتصادی دولت و ادامه ترمیم کابینه با محوریت ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: این تغییرات خوب بود ولی کافی نیست و باید رویکرد دولت تغییر کند؛ ما در کمیسیون برنامه و بودجه در اصلاحیه بودجه سال جاری، 400هزار میلیارد را از محل اوراق و اسناد خزانه تصویب کردیم تا دولت بخشی از بدهی‌های خود را به بانک‌ها , پیمانکاران و کشاورزان بدهد تا رونق اقتصادی حاصل شود.
 
عضو فراکسیون امید با بیان اینکه با وجود مصوبه مجلس هنوز تغییر چندانی ایجاد نشده و دولت قرار است طی یک ماه آینده گزارش عملکرد خود را به کمیسیون ارائه دهد گفت: با عوض شدن وزرا مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود و باید رویکرد دولت در زمینه اقتصادی تغییر کند.
 
قربانی با بیان اینکه دولت در زمینه کنترل تورم خوب عمل کرده است عنوان کرد: الان رکود و بیکاری در کشور وجود دارد و باید تغییری از لحاظ اقتصادی در جامعه ایجاد شود که متاسفانه تاکنون ایجاد نشده و با وجود اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مصوبه‌‌ی اشاره شده را دو ماه پیش به تصویب رسانده ولی هنوز جز پرداخت مطالبات گندم‌کاران کاری انجام نشده و تغییر آنچنانی نمی‌بینیم.
 
وی ادامه داد: هدف ما توسعه و رونق اقتصادی است و اگر این کار با تغییر رویکرد دولت امکان‌پذیر نباشد باید برخی از وزرا تغییر کنند؛ البته در تغییر در حوزه آموزش، فرهنگ و ورزش هم نیاز بود چرا که این حوزه‌ها از مهم‌ترین حوزه‌های کشور هستند که خوشبختانه انجام شد.
 
عضو فراکسیون امید اظهار داشت: در دولت قبل علیرغم اینکه نفت را گران می‌فروختیم ولی تغییر اقتصادی مثبتی در کشور ایجاد نشد فلذا بحث رویکرد دولت‌ها، مشارکت مردم، مدیریت و اصلاح‌ ساختار و فعال کردن بخش خصوصی بسیار مهم است که باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.
 
قربانی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه ‌های اجتماعی مبنی براعلام کاندیداتوری عارف برای انتخابات ریاست جمهوری در جمع اعضای فراکسیون امید گفت: چیزی در این باره از عارف نشنیده‌ام.
 
منبع: دانا
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 3656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *