800
۰

ملاک ما در برجام فرمایشات رهبری است/ شهادت طلبی در نسل سوم ما بیش از پیش شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: این احزاب دو دسته اند؛ افراد خود باخته ای هستند که فکر میکنند با رفتن زیر با زور آمریکا موفق اند و گروهی دیگر از روی نا آگاهی و جهل شان است.
hrthr
hrthr
به گزارش شستون؛ مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا عنوان کرد: ملاک و راه ما در رابطه با برجام فرمایشات رهبری و مواضع ایشان است زیرا این بیانات روشن و بین است؛ در حال حاضر متاسفانه برخی احزاب و گروهها هستند که از راه رهبر و انقلاب خارج شده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: این احزاب دو دسته اند؛ افراد خود باخته ای هستند که فکر میکنند با رفتن زیر لوای آمریکا موفق اند و گروهی دیگر از روی نا آگاهی و جهل شان است که اقدام به این کار می کنند.
 

طلایی عنوان کرد: ملت انقلابی ما هر وقت در برابر دشمنان ایستادگی کرده است الگوی دیگر کشورهای آزادی خواه و ظلم ستیز بوده است. ملت ایران به همه جهان نشان داده که ملت زنده و هوشیاری است و هرکشور آزاده ای که به دنبال خداجویی است انقلاب اسلامی ایران الگوی خوبی برای او است.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: بر خلاف تصورات غرب و تبلیغات ضد اسلامی آنها ملت ما نه تنها روحیه انقلابی در نسل سوم را افزایش داده است بلکه شهادت طلبی بیش از پیش شده است.
منبع: دانا
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 3763
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *