800
۰

مسئولان باید قدرت ‌نقدپذیری خود را بالا ببرند/ حمله به رسانه‌های منتقد محکوم است/ برخورد دوگانه با رسانه‌ها را قبول نداریم

علیرضا ابراهیمی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور و سایر مسئولان باید براساس قانون و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند گفت: حمله به رسانه‌های منتقد محکوم است و ما برخورد دوگانه با رسانه‌ها را قبول نداریم و معتقدیم که رسانه‌ها باید به وظیفه خطیر اطلاع رسانی و انقلابی خود عمل کنند.
hrhrh
hrhrh
به گزارش شستون؛ علیرضا ابراهیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص پاسخ آیت‌الله آملی لاریجانی به اظهارت رئیس جمهور گفت: آنچه که امروز برای ما مهم است بحث اطلاع رسانی صادق و به دور از هرگونه شایعه به مرم است.
وی افزود: در طول این مدت رسانه‌ها در زمینه آگاهی بخشی به مردم، تحلیل محتوا و ارسال اخبار و اطلاعات تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند اما چارچوب‌های نظام و منفعت کشور باید مدنظر همه قرار گیرد و هیچ‌کس حق عبور از این چارچوب‌ها را ندارد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور و سایر مسئولان باید براساس قانون و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند عنوان کرد: حمله به رسانه‌های منتقد محکوم است و ما برخورد دوگانه با رسانه‌ها را قبول نداریم و معتقدیم که رسانه‌ها باید به وظیفه خطیر اطلاع رسانی و انقلابی خود عمل کنند.
ابراهیمی گفت: این نزاع‌هایی که بخواهند یک گروه را در آن تخریب کنند قبول نداریم، فضا باید آرام باشد و مسئولان باید قدرت ‌نقدپذیری خود را بالا ببرند و قطعا رسانه‌ها خط مقدم نقد بر مسئولان هستند؛ نقدی منصفانه و بدون تخریب.
  منبع: دانا
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 3880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *