800
۰
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(س):

یکی از چهار مصدوم حادثه خوی در اصفهان جان خود را از دست داد

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (س) گفت: بدنبال وقوع حادثه خوی، ۴ مصدوم به این بیمارستان منتقل شدند که یک کودک هفت ساله با ۸۵ درصد سوختگی جان خود را از دست داد.
مصدوم
مصدوم
به گزارش شستون به نقل از مهر ؛فریدون عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با وقوع حادثه خوی سه کودک و یک زن ۲۸ ساله بر اثر جراحت‌های شدید به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (س) انتقال داده شدند.
وی بیان داشت: یک کودک هفت ساله و یک زن ۲۸ ساله با ۸۵ درصد سوختگی انتقال داده شدند که کودک هفت ساله جان خود را بر اثر شدت سوختگی از دست داد و هنوز روی زن جوان اقدامات درمانی در حال انجام است.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (س) اعلام کرد: دو کودک ۹ ساله و شش ساله با شدت سوختگی ۴۵ درصد و ۳۰ درصد به این بیمارستان انتقال دادند که در حال حاضر اقدامات درمانی برای این بیماران در حال انجام است.
وی با بیان اینکه سوختگی یک روند درمانی است و هیچ گاه مثل سایر بیماری‌ها نمی‌توان گفت که رو به بهبودی هستند، ادامه داد: بخش عظیمی از بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند از سایر استان ها هستند.
عابدینی با بیان اینکه بیشترین مراجعان به این بیمارستان از استان های ایلام، سنندج، کرمانشاه، شهرکرد، شیراز، اراک، اهواز و بندرعباس و بوشهر است، افزود: سال گذشته از ۱۷۱ بیماری که در این بیمارستان فوت کردند ۱۳۰ نفر از سایر استان‌ها بودند و تنها ۴۱ نفر از استان اصفهان بودند.
وی با بیان اینکه بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (س) یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌ها در سطح کشور است، ادامه داد: این بیمارستان، بالاترین تخت ICU را در سطح کشور دارد.
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 1439
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *