800
۰
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

گرد همایی "مدافعین حریم خانواده" در شهرستان سراوان+تصاویر

مناسبت هفته عفاف و حجاب گردهمایی "مدافعین حریم خانواده"در شهرستان سراوان برگزار شد.
گر
گر
به گزارش شستون، گرد همایی عفاف و حجاب با حضور مولوی ارباب امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان سراوان، حجت الاسلام و المسلمین میرشکار مسئول بسیج طلاب سپاه شهرستان، سرهنگ شهرکی معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه وجمعی از بانوان و بسیجیان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
مولوی ارباب امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان در این گرد همایی رعایت عفاف و حجات در این برهه از زمان را اساسی و بنیادی عنوان کرد چراکه دشمنان ایران و اسلام از این طریق می خواهند به  کشورهای اسلامی ضربه بزنند.
وی در ادامه گفت:انگلیس در زمان قاجار با راه اندازی فرقه هایی چون بهایی و وهابیت تحولات مذهبی در ایران ایجاد کرد که با رواج مذاهب فوق موجب متفرق شدن مسلمانان از دین مبین اسلام در آن زمان شد.
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان سراوان زنان را به رعایت عفاف و حجاب در جامعه توصیه کرد و اذعان داشت:پاک دامنی و عفافی را که جمهوری اسلامی ایران در جامعه رواج داده است را باید با چنگ و دندان از آن دفاع کرد.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب با موضوع عفاف و حجاب در گوشه ای از سالن  برپاشده بود که به علاقمندان  چند دقیقه ای را به مطالعه از آن کتاب ها پرداختند.
در پایان مراسم جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا که در راه اسلام و ایران و برای حفظ و موصون ماندان بانوان از نگاه های گناه آلود دشمن در امان بمانند جان خود را در این را از دست دادند، مزار شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
       
 
 
انتهای پیام/1319
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 1485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *