800
۰
در ساعات پایانی سال ۹۵ منتشر شد؛

رویداد های مهم خبری سال ۹۵ در شهرستان سراوان/ از تشییع پیکر بسیجی شهید تا ماجرای موجود عجیب در کله گان

با توجه به قرارگرفتن در ساعات پایانی سال 95، پایگاه خبری شستون رویداد های مهم شهرستان سراوان در سال 95را منتشر کرد.
l
l
به گزارش شستون، سال 1395 با تمام خاطرات تلخ و شیرین رو به پایان است. در این سال اتفاقات و رویداد های مهمی در سراسر کشور رخ دا که برخی شیرین و برخی تلخ بود.
شهرستان سراوان که در جنوب شرق ترین نقطه کشور و در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رویداد هایی در این شهرستان رخ داده است که در ساعات پایانی سال در قالب یک گزارش از سوی این پایگاه خبری منشر شد.
 
 

تشییع پیکر شهید بسیجی مهران چاکری در فروردین
 در آغازین روزها سال95، این شهرستان یکی از فرزندان رشید و برومند خود را به برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.
مهران چاکری از بسیجیان غیور و مرزدار شهرستان سراوان در فروردین ماه در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید توسط مردم ولایت مدار و شهید پرور این خطه از سرزمین تشییع و به خاک سپرده شد.
 

کشف یک قلاده شیر در روستای روتک شهرستان سراوان
بعد ازظهر نیمه دوم مرداد ماه سال جاری خبر کشف یک قلاده بچه شیر در نوار مرزی روتک سراوان توسط نیروهای مرزدان سپاه پاسداران و یگان حفاظت محیط زیست خبر ساز شد و موجب معطوف شدن نگاه رسانه ها به این شهرستان شد.
 
 

انهدام گروهک تروریستی وابسته به آل سعود در سراوان
در شهریور سال جاری بود که خبر انهدام گروهک تروریستی وابسته به آل سعود توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران  در سراوان خبر ساز شد و به سرعت به تیتر یک رسانه های تبدیل شد.
در این عملیات نیروهای قرارگاه قدس توانستند که  تیم 9 نفره اشرار تروریستی مزدور آمریکایی و وابسته به رژیم سعودی را منهدم و مقادیری زیادی سلاح، مهمات، بی سیم و دوربین دید در شب و سه دستگاه خودرو تویوتا مجهز به سامانه های پیشرفته را کشف و ضبط کنند.
 
 

 
ماجرای موجود عجیب در کله گان
در روزهای پایانی مهرماه ایجاد شایعه مشاهدذه موجود عجیب و غریب  در روستای کله گان موجی از نگرانی را در این شهرستان به وجود آورد که رئیس محیط زیست شهرستان سراوان طبق بررسی های صورت گرفته از سوی این ارگان، شایعه به وجو آمده را تکذیب کرد.
 

 
دستگیری مدیر رشوه خوار در شهرستان
یکی از اخباری که به سرعت در فضای مجازی و در رسانه ها منتشر شد و گسترش یافت، خبر دستگیری مدیر رشوه خوار به همراه دوتن از کارمندان یکی از ادارات شهرستان بود.
 

 
کسب مقام سطح یک بین المللی مالاریا توسط شهروند سراوانی
اکبر دادی سرجویی میکروسکوپیست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان در آزمون تضمین کیفیت آزمایشگاه های مالاریا که در سطح بین المللی در شهر لاریجان استان گیلان برگزار شد تواند مقام سطح یک بین المللی ررا کسب و برای سراوان افتخار آفرینی کند.
 
 
 
انتهای پیام/1319
 
 
 
 
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 6002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *