800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر سراوان خبر داد؛

ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو به بیش از۱۵۰نفر در اجرای طرح کاروان سلامت در سراوان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان از ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو به بیش از 150 نفر در اجرای طرح کاروان سلامت در این شهرستان خبر داد.
دهواری
دهواری
بهمن دهواری در گفت و گو با شستون در تشریح این خبر اذعان داشت:داوطلبان و پزشکان جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در اجرای طرح کاروان سلامت اقدام به توزیع رایگان دارو و ویزیت رایگان در روستاهای این شهرستان کردند.
وی اجرای طرح کاروان سلامت را در راستای اهداف  و برنامه های عام المنفعه  جمعیت هلال احمر و به منظور تسکین الام بشری ،کمک به بهبود و سطح سلامت انسان ها را با حضور داوطلبانه متخصصین عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به برگزاری اولین طرح کاوران سلامت در طول امسال افزود:در این طرح  پزشکان، متخصصین،پیراپزشکان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با تخصص های متفاوت جهت بهبود و ارتقاء سطح سلامت اقشار آسیب پذیر جامعه حضور داشتند.
بهمن دهواری گفت:ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو به بیش از 150 نفر در روستاهای مرزی بخش بم پشت شهرستان سراوان صورت گرفت.
وی هدف از اجرای این طرخ را کمک به بهبود سطح سلامت زندگی محرومین و نیازمندان جامعه با حفظ کرامت انسانی ، کمک به توانمند سازی مردم مناطق محروم ، ایجاد حس مشارکت و نوع دوستی بین داوطلبین، مشارکت در امر گسترش نظام سلامت از طریق ارائه خدمات سلامت در حوادث و شرایط عادی برشمرد و خاطر نشان کرد:داوطلبین و پزشکان جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان همیشه در تمامی صحنه ها حضور پررنگ داشته اند و در فعالیت های ان سان دوستانه  با شوق و علاقه فراوان گام های بزرگی برداشته اند.
 
انتهای پیام/1319  
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 1549
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *