800
۰

ارتش سوریه: تجاوز رژیم صهیونیستی به «القنیطره» در راستای حمایت از تروریسم است

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در اشاره به حمله هوایی اسرائیل به القنیطره، این اقدام را حاکی از حمایت آشکار این رژیم از گروه‌های تروریستی ارزیابی کرد.
hgfh
hgfh
به گزارش شستون به نقل از تسنیم، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به شهر «البعث» در القنیطره را محکوم کرد.
ارتش سوریه اعلام کرد: ارتش اسرائیل در این تجاوز هوایی، دو فروند موشک را از دو هواپیمای جاسوسی خود به یک ساختمان مسکونی در شهر البعث در القنیطره شلیک کرد. این حملات، که در یک شهرک کارگرنشین انجام شد، تلفات مادی زیادی برجای گذاشته است.
فرمانده کل ارتش سوریه در این بیانیه خاطرنشان کرد: این تجاوز آشکار در چارچوب حمایت علنی و مستقیم اسرائیل از گروه‌های تروریستی و تلاش ناامیدانه برای بالا بردن روحیه‌های در هم شکسته تروریست‌ها در پی خسارت‌های سنگینی، که نیروهای مسلح و گروه‌های دفاع مردمی ما به آنها وارد کرده‌اند، ارزیابی می‌شود.
در ادامه این بیانیه تأکید شده است: این تجاوز ما را از مواجهه و پیگرد عناصر تروریستی و مزدور دشمن صهیونیستی و مجریان اهداف اسرائیل در منطقه باز نمی‌دارد.
براین اساس، ارتش اسرائیل، شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضعی را در خاک سوریه هدف قرار داده است.
رژیم صهیونیستی مدعی شد: این حملات در واکنش به شلیک خمپاره به سمت جولان اشغالی از سوی سوریه صورت گرفته است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 1741
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *