800
۰

سرقت های مسلحانه سهم کارکنان پست های برق از سکوت مسئولین+ تصاویر

در حالی در ماه های اخیر سرقت های مسلحانه پست های برق در جنوب سیستان و بلوچستان لرزه بر اندام نگهبان و کارکنان این بخش می اندازد که مسئولین همچنان سکوت کرده اند.
سرقت
سرقت
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، یک ماه پیش بود که یکی از نگهبانان پست برق سیستان و بلوچستان پس از حمله مسلحانه و سرقت اموال وی با این پایگاه خبری تماس گرفت و پرده از سرقت های زنجیره ای هفته های اخیر پست های برق در جنوب استان برداشت تا شاید باب کمکی برای جلوگیری از این اقدامات در سایر شهرهای استان باشد.
وی عنوان کرده بود که در 10 روز اخیر سارقان مسلح از سه پست برق در جنوب استان "چابهار، سراوان و ایرانشهر" سرقت کرده اند. این نگهبان ادامه داده بود که: شروع این سرقت ها  از شهرستان سراوان صورت گرفت و به چابهار ادامه یافت.   وی با بیان اینکه در تمامی این سرقت ها دست و پای نگهبانان را می بستند، افزود: تا کنون در این خصوص کسی شناسایی نشده است. پس از پیگیری های عصرهامون با انتظامی استان عنوان شد هیچ موضوعی دراین خصوص گزارش نشده است. با این حال روز گذشته در تماسی که یکی از کارکنان پست های برق بار دیگر با این پایگاه خبری داشت، خواستار پیگیری این موضوع و جلوگیری از تکرار این وقایع در استان شد. وی عنوان کرد چند روز پیش سارقان مسلح به پست برق بنت حمله کردند که کارکنان پست  زمانی که متوجه حضور سارقان به محوطه پست برق می شوند سریع داخل اتاق خواب رفته و در را می بندند اما از آنجایی که سارقان مسلح بوده با تیتر اندازی درب را شکسته و یکی از کارکنان پست برق را مجروح می کنند. این شاهد افزود: سارقان پس از تیر اندازی و سرقت اموال کاکنان پست برق را به خود برده اما پس از طی مسیری آن ها را آزاد می کنند. وی با بیان اینکه هیچ امنیت جانی نداریم خواستار رفع این موضوع از مسئولین شد. در تماسی که روز گذشته پایگاه خبری عصرهامون با شرکت برق منطقه ای استان داشت، در این خصوص پاسخی دریافت نکرد. انتهای پیام
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 1823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *