800
۰

نفس های آخر تروریست هایی با نام نفاق/ از داعش خوانده شدن توسط همراهان قدیمی تا شمارش معکوس برای اخراج از عراق+ فیلم

گروهک تروریستی منافقین این روزها نه تنها از بیرون منفور است بلکه نفرت بسیاری از اعضای این سازمان و خانواده های آنان را نیز برانگیخته که این شرایط باعث به پایان رسیدن عمر این گروهک شده است.
efghreh
efghreh
به گزارش شستون به نقل از دانا ، کسی نیست که در داخل کشور و حتی منطقه با سوابق فعالیت های تروریستی یک گروهک به شدت منحرف آشنایی نداشته باشد. منافقین گروهی بود که امروز ته مانده های آن به شدت به دنبال جلوگیری از توقف نفس های این سازمان هستند تا مرگ آن را به تعویق بیاندازند.
 
این سازمان که در دوران بهره مندی از انواع تجهیزات جنگی شکستی سنگین از مردم ایران در عملیات مرصاد خورد، امروز دست خالی و رانده شده از همه جا، برای اندک روزهای باقی مانده زندگی خود، ارتباطات با حکومتی را علنی کرده است که آن حکومت نیز در میزان نفرت مردم ایران کم از منافقین ندارد.
 
منافقین که پیش از این ارتباطات گسترده ای با آل سعود داشتند اما آن را علنی نمی کردند، چندی پیش در برنامه ای با حضور یکی از مسئولان سابق سعودی به صورت رسمی همراهی خود را با یکی از حکومت های جنایتکار منطقه یعنی عربستان سعودی اعلام کردند.
 
یک همراهی که قابل پیش بینی بود
 
همراهی منافقین و آل سعود با توجه به سوابق جنایات هر دوی آن ها در منطقه به نظر می رسید که دیر یا زود علنی خواهد شد و این موضوع با توجه به شکست های گسترده آن ها در سیاست های منطقه رخ داد.
 
کارشناسان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که همراهی آل سعود و منافقین نشان دهنده یک شکست بزرگ در سیاست های حامیان اصلی این دو است.
 
شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه  در خصوص علت علنی شدن روابط منافقین با عربستان سعودی به مرصاد گفت: علت این مسئله این است که جناح استکباری کم آورده است. در این سو حوادث اخیر باعث شده که جبهه مقاومت خیلی قوی تر شود.
 
شمارش معکوس برای اخراج از عراق
 
اتفاقات اخیر و به خصوص شکست های متعدد جبهه سعودی و تکفیری در منطقه دست برتر را در اختیار جبهه مقاومت قرار داده است که این مسئله باعث خواهد شد که عراق هر چه سریع تر از وجود تروریست ها پاکسازی شود.
 
یکی از اقدامات در این زمینه اخراج کامل منافقین از این کشور خواهد بود که در  آینده نزدیک عملی خواهد شد.
 
حسن دانایی‌فر سفیر ایران در عراق در خصوص اخراج منافقین از این کشور گفت: دولت عراق با همکاری سازمان ملل تاکنون 65 درصد از عناصر گروهک تروریستی منافقین را از خاک خود اخراج کرده و آخرین عناصر باقی‌مانده از این گروهک نیز تا 45 روز دیگر از خاک عراق اخراج خواهند شد. 
 
دانایی‌فر ادامه داد: دولت عراق از گذشته دنبال این بود که اعضای گروهک تروریستی منافقین را از خاک خود اخراج کند، اما به‌دلیل فشارهای آمریکا و برخی متحدان آن این روند تاکنون به تأخیر افتاده بود. 
 
وی با اشاره به سیاست‌های آمریکا در حمایت از گروه‌های تروریستی منطقه گفت: حسب اطلاعاتی که در اختیار داریم اگر فشارهای آمریکا نبود، دولت عراق در سال‌های گذشته همه عناصر منافقین را از خاک این کشور اخراج می‌کرد. 
 
سفیر ایران در عراق، خواست دولت و ملت عراق برای اخراج اعضای این گروهک تروریستی را حاصل عملکرد خونبار این گروه طی سال‌های حاکمیت رژیم صدام در دهه‌های 1980 و 1990 میلادی دانست و گفت: دست‌های این گروهک نه‌تنها به خون مردم ایران که به خون ملت عراق نیز آغشته است و شریک اصلی جنایات صدام به‌ویژه در سرکوب انتفاضه شعبانیه در 1991 میلادی و همچنین قیام کردهاست.
 
اظهار تمایل منافقین برای خروج از سازمان/ رجوی مثل داعشی است
 
خروجی های گسترده از این گروهک تروریستی و اظهارات اعضای جدا شده از آن نشان دهنده منفور بودن رجوی در بین افراد منافقین و اظهار تمایل بسیاری از اعضای فعلی برای خروج از این سازمان است.
 
شناخت افراد گروهک از رهبران آن باعث شده است که به تدریج این افراد نه تنها از رجوی نفرت پیدا کنند بلکه او را نیز مانند داعشی بدانند. موضوعی که در شعارهای افراد جدا شده از این گروه و خانواده های آنان در پاریس به خوبی مشخص بود.
Flash version 10,1 or greater is required You have no flash plugin installed Click here to download latest version
انتهای پیام/م
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 1924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *