800
۰

عکس نوشته/جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد

رهبر انقلاب فرمودند: جنگی رخ نخواهد داد چرا که ما مثل گذشته هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود و امریکایی‌ها هم حمله را آغاز نمی کنند چون می دانند که صددرصد به ضررشان تمام خواهد شد.
عکس نوشته/جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد
به گزارش شستون؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف فرمودند: جنگی رخ نخواهد داد چرا که ما مثل گذشته هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود و امریکایی‌ها هم حمله را آغاز نمی کنند چون می دانند که صددرصد به ضررشان تمام خواهد شد زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت کرده اند به هر متعرّضی، ضربه بزرگ‌تری وارد خواهد کرد، آنها ممکن است خیلی چیزها را نفهمند اما احتمالاً اینقدر می‌فهمند که نتیجه تعرض به ایران را تصور و درک کنند.

ایشان تصریح کردند:  در همین قضایای ارز و سکه گفته شد مبلغ 18 میلیارد دلار از ارز موجود کشور آن هم در حالی که برای تهیه ارز مشکل داریم، بر اثر بی تدبیری، به افرادی واگذار شد و برخی از آن سوء استفاده کردند. این موارد مشکلات مدیریتی است و ارتباطی با تحریم ها ندارد. وقتی ارز یا سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، مشکلات فعلی به‌وجود می آید.

رهبر انقلاب اذعان داشتند: بر خلاف تصور عده ای در داخل، درخواست امریکایی‌ها برای مذاکره مسئله جدیدی نیست و در 40 سال اخیر بارها تکرار اما با پاسخ منفی ایران مواجه شده است. حتی ریگان رئیس جمهور وقت امریکا که نسبت به فعلی ها مقتدرتر بود، در قضیه معروف به مک فارلین، او را مخفیانه برای مذاکره به تهران فرستاد که بعد از 24 ساعت بدون نتیجه بازگشت.

پایگاه خبری تحلیلی شستون در این زمینه عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 11619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *