800
۰
کارشناس مسائل سیاسی:

ضروریت توجه به اسناد بالا دستی در اجرایی شدن الگوی اسلامی ایرانی/ توسعه یافته شدن کشور در گرو اجرایی شدن این الگو در منطقه

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای ارتقاء سند اولیه پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی توجه به اسناد بالا دستی بسیار ضروری و لازم است.
ضروریت توجه به اسناد بالا دستی در اجرایی شدن الگوی اسلامی ایرانی/ توسعه یافته شدن کشور در گرو اجرایی شدن این الگو در منطقه
سلطانعلی میر در گفت و گو با شستون برای ارتقاء سند اولیه الگو اسلامی توجه به اسناد بالادستی را لازم و ضروری دانست و افزود: اسناد بالادستی دارای راهبرد های کلان هستند که برنامه ها را تدوین و ترسیم می کند.
وی گفت: سند چشم انداز بیست ساله، سند اسلامی شدن دانشگاه ها و برنامه اقتصاد مقاومتی از جمله اسناد بالا دستی هستند که برای پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی نیاز است به تمامی حوزه های این اسناد توجه شود.
کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: طبق برنامه های این اسناد، ایران باید در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، فکری، علمی و نظامی چه در داخل کشور و چه خارج و منطقه باید رتبه نخست را داشته باشد.
میر ادامه داد: ایران باید میان ۲۷ کشور شمال آفریقا، خاورمیانه، آسیای میانه و قفقاز نقش راهبردی را داشته و در تمامی حوزه ها باید رتبه عالی را داشته باشد.
وی با بیان اینکه در این میان رسانه ها می توانند نقش رابط را  میان حوزه های اجرایی با منعکس کردن  نظرات مردم در این راستا داشته باشند، گفت: دانشگاهیان و حوزویان نیز می توانند در راستای پیشرفت کشور با ارائه‌ نظرات خود، نقاط قوت و ضعف مشارکت داشته باشند.
 
کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: اجرایی شدن الگوی اسلامی ایرانی می تواند منجر به توسعه یافته شدن کشور در منطقه شمال آفریقا، قفقاز و خاورمیانه شود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 12141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *