800
۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران:

حاج قاسم نماد بارز عزت و استکبار ستیزی است/ لرزه انداختن نام سردار سلیمانی بر اندام استکبار جهانی

خدا رحم پارسه گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز استکبار ستیزی و عزت است که حتی نامش نیز لرزه بر اندام استکبار جهانی می اندازد.
حاج قاسم نماد بارز عزت و استکبار ستیزی است/ لرزه انداختن نام سردار سلیمانی بر اندام استکبار جهانی
خدارحم پارسه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: دو  سال از شهادت مؤثرترین مرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی  به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد. مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش برای مردم مسلمان گذراند.

وی افزود: این مجاهد نستوه، نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی و دفاع از میهن و کشورهای اسلامی و مظلوم منطقه  بود که هنوز هم شنیدن نام و مکتبش، ترس را بر جان استکبار جهانی طنین انداز می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای ملت ایران افتخار است که مردی از روستای دور افتاده این چنین مکتب ساز می شود، تلاش و خودسازی می کند و پس از شهادت در جهان به به عنوان قهرمان شناخته می شود.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سیب و سوران با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد دفاع از مظلوم و وطن دوستی است، اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی نمونه یک انسان با اخلاص بود.

پارسه خاطر نشان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان انقلاب و اسلام حماسه مقاومت حلق شد و مردم دسته دسته و گروه گروه خود را از سراسر میهن اسلامی ایران به تشییع پیکیر این شهید سرافراز و دیگر همرزمانش رساندند که این موضوع نشانگر آن است مردم ایران ذره ای از آرمان های امام و شهدا فاصله نخواهند گرفت.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 24492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *