800
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران خبر داد؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در بخش "هیدوچ"

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران از افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای گورابک بخش هیدوچ خبر داد.
افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در بخش "هیدوچ"
محمد رضا خاکی زهی رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران در گفت و گو با شستون ضمن تبریک ایام الله همه مبارک فجر با عنوان جشن ملی 1400 و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد : در جشن ملی 1400 در شهرستان سیب و سوران برنامه های متنوعی برنامه ریزی شده که در حال اجرا است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان، گفت: در دهه مبارک فجر زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گورابک در بخش هیدوچ به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران ادامه داد: پروژه ملی زمین چمن مصنوعی روستای گورابک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرمانداری شهرستان و بخشداری هیدوچ با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری است که در هفته جاری با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

خاکی زهی افزود: از دیگر برنامه هایی که توسط اداره ورزش و جوانان سیب و سوران در دهه مبارک فجر و جشن ملی 1400 انجام می شوند می توان  به تجهیز خانه های ورزش روستایی، برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی در سه بخش پسکوه، مرکزی و هیدوچ و برگزاری جشنواره بادبادک ها در شهر سیب اشاره کرد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 24671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *