800
۰
گزارش شستون از آثار مخرب استفاده از ماهواره؛

ماهواره؛سم شیرین پشت بام ها/تجمل گرایی و چشم و هم چشمی سوغات ماهواره در خانواده ها

برنامه های ماهواره مانند یک قطره چکان آلودگی ها را به تدریج وارد خانواده ها می کند که باعث می شود جوانان در باتلاق فساد و گناه قدم بگذارند.
ماهواره
ماهواره
به گزارش شستون، این روز ها شاهد بشقاب هایی بزرگ بر روی پشت بام های خانه ها در روستاها و شهرها هستیم.عده ای از مردم با بهانه هایی مانند تماشای برنامه های مذهبی، برنامه های علمی و مطلع شدن از اوضاع دنیا مجوز ورود دجالواره را به کانون گرم خانواده خود داده اند.
گسترش روز افزون ماهواره در جامعه،ترویج خیانت زن و شوهر به همدیگر را به همراه دارد.یکی از دلایل اصلی خیانت زن و شوهر و افزایش آمار طلاق را می توان مأنوس شدن با فیلم ها و برنامه های مخرب شبکه های ماهواره ای دانست.
ترویج بی بندو باری ،روابط نامشروع در جامعه،تغییر در فرهنگ و رسوم  و تغییر در پوشش زنان و مردان از دبگر آثار استفاده از ماهواره در جامعه است.غرب در تلاش است با افزایش برنامه های خود در شبکه های ماهواره ای بنیان گرم خانواده را در جامعه ایرانی با ایجاد دوستی و روابط نا مشروع بین پسر و دختر در جامعه از ببن ببرد.روابط نامشروع با دوستی بین جوانان آغاز می شود که در این بین از دست دادن عصمت دختران و افزایش فرزندان نامشروع را در جامعه به دنبال دارد.
تجمل گرایی و چشم و هم چشمی یکی از بزرگ ترین آفت هایی است که برنامه های ماهواره ای برای خانواده های ایرانی به سوغات آورده اند.حال در این برهه از زمان که پای محافل خانوادگی می نشینیم صحبت از سریال ها و برنامه های ماهواره ای در میان است و اگر در آن جمع فردی ماهواره نداشته باشد با کنایه های مختلف به او میفهمانند که فرد به روز و مدرنی نیست لذا آن فرد برای اینکه در جامعه به عنوان فرد عقب افتاده انگشت نما نشود و احسای حقارت نکند ناخودآگاه به یمت ماهواره سوق داده می شود.
شایان ذکر است در تاریخ ۱۲سپتامبر۲۰۰۲ مصادف با۱۲شهریور ۱۳۸۱خبرگزاری یونایتد پرس متن زیر را منتشر کرد.
نتانیاهو نخست وزیر سابق اسرائیل (که در آن زمان هنوز نخست وزیر نشده بود) از آمریکا خواست تغییر رژیم را ۲کشور عراق و ایران پی گیری کند،این کار را در عراق با حمله نظامی و در ایران با پخش برنامه هاب ماهواره با محتوای هرزه انجام دهد. وی گفت جریان یافتن عامیانه غربی به داخل ایران، می تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود‌‌.
بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزار دیش ماهواره در ایران به کمیته اصلاح دولتی(یکی از نهاد های دولتی در آمریکا)گفت:آمریکا  می تواند با پخش سریال شبکه  "فاکس" که افراد زیبا روی جوان را در وضعیت های متنوع از برهنگی نشان می دهد که زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند که رابطه های بی قید و بند جنسی برقرار می کنند،یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برمی انگیزد.وی به این کمیته گفت: این سریال ها واقعا بر اندازانه هستند که جوانان ایرانی دلشان از لباس های دل پسند که در این سریال ها می بینند خواهند خواست.آنها استخرها و زندگی های پر زرق و برق را خواهند خواست.

 
انتهای پیام/۱۳۱۹
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 1546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *