800
۰
شستون گزارش می دهد؛

فریاد ساکنین مسکن مهر سراوان از نبود تجهیزات مخابراتی

ساكنين مسكن مهر سراوان از نبود تجهیزات مخابراتي رنج مي برند.
rgeg
rgeg
به گزارش شستون ،با توجه به اسكان ١٨٠٠ خانوار در شهرك مسكن مهر سراوان ، عدم وجود خطوط تلفن ثابت و اينترنت ، عدم آنتن دهي و پوشش شبكه تلفن هاي همراه باعث گله مندي ساكنين شده است.
رحمن بخش بهرام زهی یکی از کارکنان اتحادیه مسکن در گفت و گو با شستون با بیان اینکه بزودي محوطه سازي و آماده سازي پروژه مسكن مهر شامل روسازي و اجراي روكش آسفالت معابر و خيابانها انجام مي گيرد،گفت: لازم است شركت مخابرات هر چه سريعتر نسبت به اجراي زيرساخت هاي اجراي شبكه و كابل كشي و نصب و راه اندازي تجهيزات مخابراتي اقدام نمايد تا از تخريب و هزينه هاي مجدد جلوگيري گردد .
وی در پایان گفت:عليرغم مكاتبات و پيگيريهاي  فراوان توسط اتحاديه و مردم،تاكنون عمليات اجرايي توسط مخابرات انجام نگرفته است.
با پیگیری ها انجام شده توسط شستون حسین احمدی نسب رئیس اداره مخابرات شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه مکاتبات متعددی با اداره راه و شهرسازی سراوان در خصوص اختصاص یک قطعه زمین جهت نصب تجهیزات تلفن ثابت و همراه انجام شده،گفت: متأسفانه در محل های درخواستی زمینی به این اداره واگزار نشده است.
رئیس اداره مخابرات سراوان با اشاره به اینکه با هماهنگی شرکت مخابرات استان یک قطعه زمین جهت نصب تجهیزات تلفن ثابت و همراه در محدوده فضای سبز با همکاری اداره راه و شهر سازی سراوان به اداره مخابرات واگزار شده،اظهار داشت: مراحل تملک این زمین در حال پیگیری است
وی با بیان اینکه پیمانکار اجرای شهرک لبسنگی سراوان گزینش شده و تجهیزات نصب در انبار اداره مخابرات سراوان موجود می باشد،تصریح کرد:مراحل تغییر کاربری زمین در مرکز استان با همکاری اداره راه و شهرسازی واداره مخابرات در حال پیگیری است .
حسین احمدی نسب رئیس مخابرات سراوان در پایان گفت:با پبگیری های انجام شده توسط اداره مخابرات سراوان در مرکز استان اجرای این طرح به زودی آغاز می شود.
انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 1866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *