800
۰
در مراسم افتتاحیه عنوان شد:

آمریکا شیطان بزرگ است/یکی از وظایف دولت تامین رفاه ملت است+تصاویر

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: آمریکا شیطان بزرگ است.
thrtgh
thrtgh
به گزارش شستون، پروژه مرکز خدمات سلامت با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان، ناروئی فرماندار سراوان، رضازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان و جمعی از مسئولین و خیرین در روستای مورتی شهرستان سراوان افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این مراسم حجت السلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و نباید به شیطان بزرگ اعتماد کرد.
وی با بیان اینکه مرزنشینان باید از هوشیاری بیشتری در مقابل تفرقه های دشمن داشته باشند، اظهار داشت: بعد از انقلاب تلاش دولت در راستای محرومیت زدایی بوده است.
امام جمعه سراوان با اشاره به افتتاح مرکز خدمات سلامت روستای مورتی تصریح کرد: تحریم های ناجوان مردانه غرب روند پیشرفت کشور را کند کرده است.
درویش ناروئی فرماندار سراوان در این مراسم با بیان اینکه تلاش دولت برای مردم است، گفت: یکی از وظایف دولت تامین رفاه ملت است.
وی در پایان گفت: ساخت مرکز خدمات سلامت روستای مورتی توسط خیرین گام بزرگی در تشویق خیرین دیگر است.

خیر محمد علی تابعی در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه درشهرستان فنوج زایشگاه ساخته است، گفت: در روستای مورتی با کمک شهروندان و مدیریت شبکه بهداشت سراوان مرکز بهداشتی ساختیم.
وی در پایان خدمت به مردم را از اهداف خود بیان کرد و گفت: مسئولین و مردم در این راستا همراهی بسیاری داشته اند.
انتهای پیام/1675
   
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 2364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *