800
۰
مدیر اداره برق شهرستان سراوان:

هیچ گونه دخالتی در میزان هزینه برق مصرفی مشترک وجود ندارد/ هزینه انشعاب مشترکین برق خارج از شهر روستایی محاسبه می شود

مدیر اداره برق شهرستان سراووان گفت: هیچ گونه دخالت از سوی اداره برق در میزان هزینه های برق مصرفی مشترکین وجود ندارد.
برق
برق
محمد رفیع شجاعی مدیر اداره برق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به گلایه مندی شهروندان از تعرفه و قبوض صادر شده این ماه در منطقه، اذعان داشت: وظیفه اداره برق در درجه اول قرائت درست و به موقع کنتور برق مشترکین است و اجازه هیچ گونه دخالت در میزان هزینه برق مصرفی مشترکین وجود ندارد.
وی در ادامه افزود: اطلاعات قرائت کنتور به سیستم منتقل شده و بر اساس تعرفه تعیین شده قبض صادر می شود.
مدیر اداره برق شهرستان سراوان در خصوص محاسبه هزینه برق منطقه سراوان گفت: بر اساس اطلاعات داده شده از سوی دستگاه های مرتبط با آب و هوای شهرستان در گذشته برق این مناطق به صورت عادی محاسبه می شود گرچه خود نیز معتقد هستم در فصل گرما که نیاز به لوازم سرمایشی در این منطقه وجود دارد تعرفه برق هزینه های بالایی را برای مشترکین به دنبال دارد.
شجاعی با اشاره به اینکه تعرفه برق سراوان از سوی مسئولین شهرستان در حال پیگیری است، تصریح کرد: امید وارم حداقل برای سه ماه گرم سال شاهد تغییر تعرفه باشیم.
وی رعایت الگوهای مصرف و عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات پیک بار را از سوی شهروندان مهم عنوان کرد و اظهار داشت: لوازم پرمصرف مانند کولر های گازی و آب گرمکن های برقی می تواند به شدت موجب افزایش هزینه های برق مصرفی شود که این انتظار از شهروندان می رود ضمن رعایت الگوی های مصرف برق که قطعا در اقتصاد خانواده نیز موثر است، با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری کنند.
مدیر اداره برق شهرستان سراوان در راستای اعتراضات و انتقادات وارد شده از سوی روستاییان هوشک در خصوص هزینه های برق این روستا اذعان داشت: هزینه انشعاب برق برای مشترکین خارج از شهر جداگانه مصوب و محاسبه می شود که برای روستای هوشک نیز در حال حاضر هزینه انشعاب، روستایی محاسبه می شود.
شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: در محاسبه هزینه برق مصرفی بین شهرستان و روستا تفاوتی وجود ندارد.
 
اتهای پیام/1319
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 2747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *