800
۰
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد سراوان خبر داد

دریافت مجوز راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در سراوان

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان از دریافت مجوز و راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور در این واحد خبر داد.
فناور
فناور
یعقوبی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: به همت رئیس دانشگاه و حوزه پژوهش و فن آور موفق به دریافت مجوز و راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور این واحد شدیم.
وی افزود: مرکز رشد یا انکوباتور یکی از ابزار های رشد اقتصادی است که به منظور حمایت از کارآفرینان تحصیل کرده تأسیس می شود که با ارائه امکانات و تسهیلات عمومی، زمینه رونق شرکت های جدید را فراهم می کند.
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد سراوان استفاده از مراکز رشد را بهعنوان یکی از ابزار های پذیرفته شده در راستای تبدیل خلاقیت ها و دست آوردهای علمی و تحقیقاتی به محصولات قابل ارائه به بازار عنوان کرد و ادامه داد: این مراکز فضای اداری، فنی و آزمایشگاهی همراه با خدمات حمایتی با حداقل هزینه را برای شرکت های نوپا فراهم 
می کند و مشاوره های لازم را در زمینه های فنی، مدیریتی و حقوقی می دهد.
یعقوبی کمک به جذب بیشتر کارآموزان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در بازار کار و ایغاد شغل، ایجاد واحد های صنعتی کوچک و متوسط فنی و تخصصی، ایجاد صنایع تبدیلی خرما در شهرستان سراوان، نوسازی، انتقال فناوری و استفاده از اکتشافات علمی جدید، افزایش بازدهی نیروی کار بالقوه و استفاده بهینه از سرمایه عظیم ملی و رونق اقتصادی شهرستان را از اهداف این مراکز عنوان کرد.
وی در پایان اظهار داشت: شرکت های نوپا و افراد صاحب ایده های نو متقاضی استقرار در مرکز رشد این دانشگاه برخورداری از خدمات به حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که پس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر و واحد زاهدان، سراوان سومین واحد در سیستان و بلوچستان است که موفق به دریافت مجوز راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور شده است.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 2929
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *