800
۰
فرمانده سپاه پاسداران زابل؛

محرومیت زدایی بزرگترین دغدغه ی شهید لکزایی بود/ قدر شهدا را بدانیم

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل اظهار داشت: محرومیت زدایی بزرگترین دغدغه ی شهید لکزایی بود به طوری که در این راه هیچ گاه از پای ننشست.
فر
فر
به گزارش شستون؛ سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان داشت: شهید لکزایی به عنوان نمونه ی بارز و کاملی از انسانیت، در هر همه حال جز رفاه و آرامش مردم به چیز دیگری نمی اندیشید بنابراین شهادت زیبننده ی وجود ارزشمند وی بود.

ثمره حسینی افزود: سردار لکزایی از اخلاص عجیبی برخوردار بود و با توکل، اعتماد به نفس و خصوصیات اخلاقی بی نظیر الگویی ارزنده برای سایر همراهان و همرزمان خود به شمار می رفت.

وی با بیان اینکه، سردار شهید زندگی خود را وقف نظام، اسلام و مردم کرده بود ادامه داد: شهید لک زایی در احیا و زنده نگه داشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بسیار تلاش کرد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نبود.

فرمانده سپاه پاسداران زابل ابراز داشت: محرومیت زدایی، دغدغه های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر از جمله مهم ترین دغدغه های شهید لکزایی به شمار می رود بنابراین با پیروی از این شهید بزرگوار ادامه ذهنده ی راه وی باشیم.

وی تصریح کرد: سردار شهید با وجود ترکش های فراوانی که در بدن داشت هیچ وقت دست از کار و تلاش در جهت خدمت به مردم برنمیداشت و در تمام زمان حیات خویش، خود را وقف نظام و اسلام کرده بود.

فرمانده سپاه زابل با عنوان اینکه، قدر شهدا را بدانیم چرا که در راه آسایش، آرامش و امنیت زندگی تک تک مردم ایران اسلامی از جان خود گذشته اند تاکید کرد: شهدا اینها هستند و در همه حال ناظر بر اعمال، رفتار وکردار ما هستند.

گفتنی است؛ سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ۲۵ مهر سال ۱۳۹۱ همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل ۲۴ سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت های دوران جنگ در حالی که بیش از ۶۰ ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام///
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 3345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *