800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد:

نقش فعال و‌ مؤثر دانش آموزان در مبارزه با استکبار/ به صدا در آمدن طبل رسوایی استعمارگران در ۱۳آبان

دانش آموزان سراوانی امسال هم مانند ادوار گذشته همچون دیگر دانش آموزان سراسر کشور در یوم الله سیزده آبان با جوش و خروش فراوان در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و طبل رسوایی استعمار گران و توطئه گران را به صدا در خواهند آورد.
sdcni ‌Hfhk
sdcni ‌Hfhk
ام البنین کریمی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراوان در گفت و گو با شستون در خصوص سیزده آبان اذعان داشت: در چنین روزی تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان که در مقابل دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، مورد آماج گلوله های  نیروهای منفور پهلوی قرار گرفتند که تعداد بی شماری از تجمع کنندگان به شهادت رسیدند.
وی در ادامه افزود: در هر سال ملت ایران به پاسداشت و گرامیداشت شهادت دانشجویان و دانش آموزان در سراسر کشور به طور همزمان و با مشت های گره خورده در میادین و خیابان های اصلی تجمع می کنند. مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه دانش آموزان همواره در مبارزه با استکبار نقش فعال و موثری در طول تاریخ داشته اند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان سراوانی امسال هم مانند ادوار گذشته همچون دیگر دانش آموزان سراسر کشور در یوم الله سیزده آبان با جوش و خروش فراوان در  راهپیمایی شرکت خواهند کرد و طبل رسوایی استعمار گران و توطئه گران را به صدا در خواهند آورد.
کریمی نقش دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان را در مقابله با تهاجم فرهنگی مهم عنوان کرد و گفت: با تشکیل کلاس های قرآنی، مذهبی، حضور منظم در نمازهای جماعت و استفاده نکردن از مانتو های شیشه ای و لباس های برچسب دار که حاوی پیام های ضد انقلابی و اخلاقی هستند می توانند نقشه های دشمن را در جنگ فرهنگی بر هم زنند.
وی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان با کسب مدارج بالای علمی می توانند در آباد سازی کشور نقش داشته باشند و با حضور در راهپیمایی ها، برگزاری یادواره های شهدا، حضور در گلزار های شهدا و قرائت فاتحه می توانند ترفندهای دشمن را خنثی کنند. انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 3601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *