800
۰
دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی:

توسعه پایگاه‌های نظامی در شرق ایران هدف آمریکا است

دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی گفت: توسعه پایگاه‌های نظامی در شرق ایران و ایجاد ناامنی هدف ناتو و آمریکا است.
شرق
شرق
به گزارش شستون، به نقل از خبرگزاری فارس ، صبح امروز با حضور سردار رحیم‌صفوی دستیار ویژه مقام معظم رهبری در امور نظامی، نهمین کنگره انجمن ژئوپلتیک و نخستین همایش جغرافیا و برنامه‌ریزی منطقه‌ای ایران در زاهدان، توسط قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه و دانشگاه سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری در این همایش اظهار کرد: اساتید دانشگاه‌ها در رشته جغرافیای سیاسی باید آخرین وضعیت ژئوپلتیکی جهان و بعد منطقه را به مسئولان سیاسی کشور اطلاع دهند.
وی افزود: اگر ما بدانیم در مقیاس جهانی و منطقه‌ای وضعیت ژئوپلتیکی به چه سمتی می‌رود می‌توانیم راهبرد دشمن را تشخیص دهیم و اگر ما راهبرد دشمن را تشخص دهیم راهبرد خودمان را می‌توانیم درست تبیین کنیم.
سردار صفوی گفت: توسعه پایگاه‌های نظامی در شرق ایران و ایجاد نا امنی هدف ناتو و آمریکا است.
مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: حضور آمریکا در پاکستان و افغانستان جلوگیری از روابط فرهنگی و اقتصادی ما با این دو کشور است.
سردار صفوی با اشاره به جنگ عراق و سوریه اظهار کرد: جنگ‌های نیابتی برای از بین بردن کشورهای مسلمان است ادامه داد: سیستم مالی تروریست‌ها را چه کسی تضمین می‌کند چه کسی به آنها توپ و تانک می‌دهد، ردپای آمریکا و ایادی آن در تمام آنها معلوم است.
وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در عراق به داعش کمک می‌کنند زیرا زیرساخت‌های عراق و سوریه از اهداف دشمن است.
مشاور عالی و دستیار ویژه مقام معظم رهبری بیان کرد: این بازار فروش سلاح به تروریست‌ها برای از بین بردن مسلمانان است، نفت را می‌خرند و سلاح تحویل می‌دهند.
این مسؤول با بیان اینکه از نظر نظامی دور تا دور ما را گرفته و از نظر اقتصادی هم ما را تحت فشار قرار داده‌اند افزود: اما بدانند پیروزی ائتلاف ایران، سوریه روسیه و حزب‌الله لبنان رو به توسعه است.
سردار صفوی گفت: روی کار آمدن میشل اون به نفع استراتژیک ایران تمام شد زیرا میشل اون حامی حزب‌الله لبنان است.
وی ادامه داد: پیروزی ایران در عراق و سوریه و پیروزی محور مقاومت در مقابل آمریکایی‌ها نزدیک است.
به گزارش فارس؛ نهمین کنگره انجمن ژئوپلتیک و نخستین همایش جغرافیا و برنامه‌ریزی منطقه‌ای ایران در زاهدان توسط قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه و دانشگاه سیستان و بلوچستان در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 3615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *