800
۰
عصر امروز؛

جلسه راه اندازی شعبه موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی در سراوان برگزار شد

عصر امروز جلسه راه اندازی شعبه موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در سراوان برگزار شد.
محکم
محکم
به گزارش شستون، جلسه راه اندازی شعبه موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی "محکم" با حضور طاهری رئیس مجمع استانداران کشور، صلاح الدین دلشاد مدیر عامل موسسه محکم، لطیفی عضو هیئت امنای دانشگاه های علوم پزشکی استان، فرماندار سراوان، ائمه جمعه و جماعت تشیع و اهل سنت و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری سراوان برگزار شد.

صلاح الدین دلشاد در این جلسه گفت: موسسه محکم از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با تأسیس موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادر زادی شروع کرده است.

وی تحت حمایت قرار دادن کودکان خانواده های بی بضاعت که از بیماری و ناهنجاری های مادرزادی رنج می برند را هدف از راه اندازی شعبه و برگزاری این جلسه عنوان کررد و ادامه داد:  شکاف لب، شکاف کام، بیماری های چشمی، قلبی، عروقی و پای چنبری از جمله بیماری های مادرزادی است.

مدیر عامل موسسه محکم خاطر نشان کرد: تمامی افراد جامعه با شناسایی و معرفی کودکان مورد نظر به شبکه بهداشت می توانند نقش موثری در این زمینه با موسسه محکم داشته باشند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه امامان جمعه و جماعت شهرستان، تعدادی از مسئولین، خیرین و پزشکان متخصص به عنوان اعضای هیئت امنای موسسه محکم در سراوان عضو شدند.
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 3622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *