800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

لزوم گنجانده شدن اسناد جاسوسی امریکا در کتب درسی زنده نگاه داشتن شعار "مرگ بر آمریکا" است

امام جمعه موقت سراوان در جمع نماز گزاران گفت: لزوم گنجانده شدن اسناد جاسوسی امریکا در کتب درسی زنده نگاه داشتن شعار "مرگ بر آمریکا" است.
عزیزپور
عزیزپور
به گزارش شستون، نماز جمعه چهاردم آبان ماه سال جاری به امامت حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در مسجد جامعه علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور امام جمعه موقت سراوان در جمع نمازگزاران جمعه گفت: انسان در دنیا دارای وظایف و تکالیفی است و خانواده یکی از اساسی ترین ارکان جامعه نقش بی بدیلی در تربیت فرزندان و نسل آینده در جامعه دارد.
وی افزود: از لحاظ شرع و عرف پدر و مادر موظف هستند که حقوق مادی و معنوی فرزندان خود را مراعات کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان به اهمیت دادن و مشورت گرفتن از فرزندان در تصمیماتی که برای پیشبرد اهداف خانواده گرفته می شود تأکید کرد و خاطر نشان کرد: توجه کردن به نظرات فرزندان در خانواده موجب شکل دادن به شخصیت فرزند می شود واگر به نظرات فرزندان توجه نشود یک نوع بی هویتی را برای آنان در خانواده و جامعه به دنبال دارد.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزپوربا اشاره به آیات نوارانی از قران کریم اذعان داشت: موضوع محبت به فرزند گسترده است و والدین توجه داشته باشند که در محبت کردن به فرزندان دچار افراط و تفریط نشوند و محبت انسان به فرزند نباید آنها را از یاد خدا بودن دور سازد که اسلام محبت بیش از حد به فرزند را مورد نکوهش قرار داده است.

وی در خصوص سیزده آبان تصریح کرد: در این روز خورشید فروزان تسخیر لانه جاسوسی و به تعبیر امام راحل انقلاب دوم که بزرگ تر از انقلاب اول بود، به قدری درخشان بود که دچار کسوف و خسوف در طول تاریخ نمی شود.
امام جمعه موقت سراوان با توجه به تصرف لانه جاسوسی امریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام که بعد ها مشخص شد تنها کاری که در این مکان انجام نمی شد فعالیت های سفارت خانه ای بود و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: سوابقی به حجم هفتاد جلد کتاب در باب جاسوسی و اقدامات خرابکارانه از این سفارت خانه کشف شد که لزوم گنجانده شدن اسناد جاسوسی در کتب دانش آموزان و دانشجویان و زنده نگاه داشتن شعار"مرگ بر آمریکا" است.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور افزود: در این زمان یکی از ضروریت های مسلمی که باید یک فرد انقلابی همواره به آن توجه داشته زنده نگاه داشتن شعار "مرگ بر امریکا" زیرا این شعارعلیه یک کشور و جغرافیا نیست، علیه اهداف استکباری و ظلم عالم گیری است که از سوی حاکمان و سیاست گذاران ایالات متحده امریکا علیه مظلومین عالم فراگیر شده است.
وی بیان کرد: یک روز پس از تسخیر لانه جاسوسی اقداماتی در جهت تضعیف و کمرنگ جلوه دادن این اقدام در آن زمان از سوی دولت موقت  اتفاق افتاد که دولت موقت به نخست وزیری بازرگان استعفا داد که از اولین ومهم ترین پس لرزه های آن واقعه در آن زمان بود.
امام جمعه موقت سراوان افزود:امام خمینی (ره) اقدام دانشجویان را در تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم اعلام کردند و با حمایت همه جانبه خود از  اقدام دانشجویان به آن رسمیت دادند.
انتهای پیام/
 
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 3636
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *