800
۰

چرا آشوبگران در ایران آزادیخواه اما معترضان در آمریکا شورشی نامیده می‌شوند/پاسخ کوبنده امام (ره) به کشیش مسیحی نماینده کارتر

حجت الاسلام سالک گفت: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی به رئیس جمهور منتخب هستیم اما آمریکایی اسم این تجمع ها را آشوبگری می گذارند، این در حالی است که در فتنه ۸۸، نام آشوبگران را «آزادیخواه» می نامید.
hrehe
hrehe
به گزارش شستون؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «تهران نیوز» با انتقاد از رفتار و سیاست های آمریکا گفت: دشمنی و سلطه جهانی به سرپرستی آمریکا و اسرائیل غاصب با چهار شیوه برای حفظ منافع خودشان صورت می گیرد که می توان به حیله گری، غافلگیری، خدعه و مکر اشاره کرد و این ها جزئی خاصیت شیطان بزرگ است.
وی ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی ترامپ در مقابل کلینتون، شاهد برگزاری تظاهرات مردمی این کشور بر علیه رئیس جمهور منتخب هستیم؛ اما آمریکایی اسم این تجمع ها را آشوبگری می گذارند، این در حالی است که در فتنه ۸۸ که تعدادی از آشوبگران در ایران دست به تجمعات نسبت به آرای انتخابات ریاست جمهوری زده بودند را آزادی خواه نامیدند؛ و باید پرسید که چرا آشوبگران در ایران آزادیخواه هستند و آشوبگران در آمریکا،شورشی؟!

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه آمریکا هرگز براساس صداقت، صفای باطن و انسانیت با ملت ها برخورد نمی کند، اظهار داشت: استکبار جهانی یعنی زورگویی و ستم کردن و چیز دیگری نمی توان از آن انتظار داشت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گریزی به دوران اوایل انقلاب اسلامی زد و گفت: تازه انقلاب شده بود و بنده در محضر امام خمینی(ره) در قم بودم. کارتر، رئیس جمهور وقت آمریکا یک هیئتی از کشورش به ایران فرستاده بود که در میان آنها یک کشیش مسیحی هم بود. آن کشیش به امام خمینی(ره) گفت که کارتر معتقده که در ایران شورش شده است و می خواهد در کشوری ثالت با شورشگران مذاکره کند. این نشان می داد که آنها اصلا به وقوع انقلاب در ایران اعتقاد نداشتند. امام(ره) هم جواب کوبنده ای به کشیش مسیحی داد و گفت که به کارتر بگوید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در پایان گفت: اینکه آمریکا تجمعات اعتراضی در کشورش را آشوبگر و این تجمعات در ایران را آزادی خواهی می داند، جای تعجب ندارد، چرا که از استکبار جهانی نمی توان بیشتر از این انتظار داشت.
 
منبع: دانا
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 3867
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *