800
۰
نماینده مردم سراوان:

انتظار بیشتری از برجام وجود داشت/ مشکل ۲۳ معلم خرید خدمت مهرستان حل شده است

نماینده مردم سراوان در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان گفت: انتظار بیشتری از برجام وجود داشت.
ب
ب
به گزارش شستون، عصرامروز جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان سراوان با نماینده مردم شهرستان هان سراوان، سیب و سوران و مهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
در ابتدا محمد باسط درازهی نماینده سراوان ضمن تبریک هفته وحدت به بیان عملکرد خود پرداخت و دانشجویان را به عنوان ولی نعمت هر دانشگاه برشمرد.
وی در پاسخ به سوالات دانشجویان که در خصوص جذب نیروهای بومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان بود ، با توجه به صحبت هایی که با میرزاده رئیس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور داشته است، اظهار داشت: در دانشگاه های آزاد کل کشور فعلا استخدامی وجود ندارد و وزارت علوم به جذب نیروی بومی در هیئت های علمی امتیاز داده است، اما کل امتیاز مختص افراد بومی نیست.
نماینده مردم سراوان با اشاره به اینکه در جذب نیرو، شایسته سالاری مهم تر است، افزود:  نیروی بومی که الفبای نوشتن را بلد نباشد هیچ دردی از درد های جامعه را درمان نخواهد کرد و از موهبی فرماندار سروان در ادوار گذشته به عنوان نمونه ترین فرماندار این شهرستان یاد کرد و گفت:  اگر امروز سراوان داشته هایی دارد، همه این داشته ها را مدیون موهبتی است.
درازهی افزود: هزینه روشنایی فلکه کلپورگان به آسپیچ تأمین شده است و به زودی چراغ ها جهت روشنایی نصب می شود.
وی خاطر نشان کرد:  مرز برای کل جامعه فرصت است و آنچنان که باید در جامعه ما فرصت شود جای کار دارد.
نماینده مردم سراوان اذعان داشت:  در کشور قانون های زیادی وضع شده است و گاها لازم است که در برخی از موارد قانون زدایی انجام شود.
وی در پاسخ به سوال مهم ترین دستاورد برجام چه بوده است گفت: موافقت ها و مخالفت هایی در مقوله برجام وجود دارد و انتظاری بیشتری از برجام وجود داشت که حاصل نشد و تیم روحانی در این مقوله با جدیت بیشتر، درایت و عقلانیت بیشتر پیش روند.
نماینده مردم سراوان با اشاره به اینکه اگر برجام هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است، ضرری هم نداشته است، تصریح کرد: در جلسه ای که با ظریف وزیر امور خارجه و صالحی داشته است، آنها گفته اند اگر ما بخواهیم و احساس  بدعهدی از طرف های مقابل  کنیم، کمتر از سه سال به هر آنچه که قبلا بوده ایم خواهیم رسید و ظرفیت بالا بردن سانتریفیوژها  و زیر ساخت های هسته ای را خواهیم داشت.
درازهی در خصوص مشکلات معلمان خرید خدمت مهرستان خاطر نشان کرد: مشکل این نیروها حل شده است و از یکشنبه می توانند به عنوان معلم مشغول تدریس شوند.
وی همچنین افزود: مطالباتی را برای رفع مشکل زمین های مسکونی روستای هوشک که در تصرف اراضی ملی در آمده اند انجام داده است و در حال پیگیری است که مردم به حق خود برسند.
در پایان از هر دانشگاه یک دانشجو به عنوان نماینده مشکلات دانشگاه ها بیان کردند.
شایان ذکر است جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان سراوان با نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان از ساعت 15 عصر آغاز و تا ساعت 19 عصر به طول انجامید.  
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب: 4398
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *