800
۰
مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان:

براندازی نظام، استراتژی شوم فتنه 88/ مقام معظم رهبری موثرترین کنشگر عرصه بحران 88

مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: براندازی و تغییر نظام استراتژی شوم غرب در فتنه 88 بوده است.
hrt
hrt
حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه  براندازی و تغییر در نظام اسلامی ایران استراتژی شوم غرب در فتنه 88 بوده است، گفت: دخالت کشور های خارجی در شکل گیری فتنه 88 بسیار بارز و تعیین کننده است.
وی سازمان های بین المللی، سرویس های اطلاعاتی، سفارتخانه ها، موسسات تحقیقاتی و افراد ذی نفوذ کشورهای خارجی را از عوامل راه اندازی فتنه 88 دانست و افزود: هدف و تاکتیک پشت پرده همه آن کشور ها در فتنه 88 براندازی نظام بوده است.
مسئول نهاد هبری در مجتمع آموزش عالی سراوان با اشاره به اینکه تحولات پس از انتخابات در ایران نمونه بارز استفاده از شبکه های اجتماعی بوده است، اظهار داشت: دشمنان ایران با مجبور کردن سایت های خبری و تلویزیون ها حماسه 9 دی را پوشش خبری دادند.
  وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری موثرترین کنشگر در عرصه بحران 88 بوده است، بیان داشت: مقام معظم رهبری با مدیریت حکیمانه خود توانستند از مشکلات و تغییر انقلاب اسلامی جلوگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ با بیان اینکه باید از ظرفیت حماسه 9 دی در راستای بصیرت افزایی هرچه بیشتر در بین مردم استفاده کنیم، گفت: علما  می توانند در بصیرت افزایی و تبیین نقش دین، رهبری و مردم در به وجود آمدن حماسه 9 دی نقش مهمی داشته باشند.
وی در پایان گفت: لازم است از تمام ظرفیت خود برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌ها استفاده لازم صورت گیرد تا شاهد برنامه‌های بیشتر و بهتری در این زمینه باشیم.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 4644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *