800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

وزارت اطلاعات پایگاه عظیم مبارزه وجهاد/سند ۲۰۳۰ یک جنایت فرهنگی بزرگ است

خطیب نماز جمعه سراوان با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: وزارت اطلاعات یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است و موفقیت مسئولین این وزارت به خاطر ایمان دینی آنهاست.
rweghseh
rweghseh
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (22 اردیبهشت ماه سال 96) با امامت حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: وزارت اطلاعات یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است و موفقیت مسئولین این وزارت به خاطر ایمان دینی آنهاست.
وی با اشاره به 22 اردیبهشت ماه و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (ع) اظهار داشت: این روز به نام سربازان گمنام امام زمان (ع) نام گزاری شده است و کسانی که در عرصه امنیت در وزارت اطلاعات مشغول به خدمت هستند از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی مدال سربازان گمنام به آنها داده شده است.
امام جمعه سراوان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: سربازان گمنام فرزندان مردم ایران و حیات خلوت نظام می باشند.
وی دستگیری قاتلان کریمی قاضی سراوان، کشف بمب های انتحاری، دستگیری تفرقه افکنان بین شیعه وسنی و شناسایی و دستگیری افرادی که قصد پیوستن به داعش را داشته اند را از جمله فعالیت های وزارت اطلاعات عنوان کرد و اذعان داشت: کنترل و اشرافیت بر اشرار از سوی وزارت اظلاعات باعث ایجاد امنیت در شهر سراوان شده است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان با اشاره به 23 اردیبهشت ماه و قرارداد کاپیتولاسیون تصریح کرد: با شکل گیری انقلاب این عهدنامه که موجبات ذلت را برای مردم و حاکمان فراهم می کرده است توسط مردم و مسئولین هوشیار لغو شده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان گفت: مقام معظم رهبری در هفته گذشته از حقیقتی پرده برداشته است که کاپیتولاسیون فرهنگی غرب بر علیه ما بوده است.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه  سند 2030 یک جنایت بزرگ فرهنگی بر علیه کشور ما است، عنوان کرد: سند تحول آموزش و پرورش که دانش آموزان را به کمال رسانده و آنها را با قرآن و تقوا رشد می دهد، هنوز به مرحله اجرا در نیامده است.
وی رواج هم جنس گرایی و بی بند و باری، ایجاد فرهنگ غربی وعدم اشرافیت کامل والدین بر فرزندان در کشور را از ویژگی های سند 2030 دانست و خاطر نشان کرد: این سندها با اسلام بیگانه است و دشمنان قصد ایجاد و توسعه پایدار غربی کردن فرهنگ های اسلامی را دارند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در ادامه افزود: هر سند یا قراردادی که از سوی سازمان بین الملل به کشور ارائه می شود باید طبق اصل 77 قانون اساسی در مجلس مطرح و در آنجا به تصویب برسد.
وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در مورد کاندیدا تحقیق و مطالعه کنید و برای اخذ رای مشارکت حداکثری داشته باشید و و برای هم بستر را فراهم کنید که این مهم باعث نابودی دشمنان کشور خواهد شد.
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 6737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *