800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

ایران هراسی هدف اصلی سفر ترامپ به عربستان بود/ رهبر معظم انقلاب از روی هوشیاری نسبت به سند2030 اعلام نگرانی کرده اند

امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نمازگزارن جمعه گفت:مقام معظم رهبری در خصوص سند2030 به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران از روی هوشیاری، آگاهی و مدیریت کامل و همه جانبه اعلام نگرانی کرده اند.
ن
ن
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نمازگزان جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رزمندگان، شعرا و نویسندگان حوزه دفاع مقدس گفت: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب، ترویج کتب، فیلم ها و سایر آثار و اسناد موجود در خصوص دفاع مقدس در بین خانواده ها، جامعه، نسل جوان و جامعه اسلامی بود چراکه موجب  مستحکم  شدن بنیان های انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات دشمنان انقلاب اسلامی می شود.
 وی در ادامه یاد و خاطره فاتحین، رزمندگان و شهدای عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر را گرامیداشت و با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری خاطرات جامعه در زمان دفاع مقدس را نوعی حسنه و صدقه برای جامعه دانست و توصیه کرد که این موضوعات میان مردم ترویج داده شود.
 
اقدام وحشیانه آل خلیفه نسبت به شیخ قاسم مباز بحرینی محکوم است
 امام جمعه موقت شهرستان سراون در گوشه ای از سخنانش اقدام وحشیانه آل خلفیه و یورش بردن به خانه شیخ قاسم عالم دینی، مجاهد و مبارز شیعه بحرینی و به شهادت رساندن و مجروح کردن تعدادی از شیعیان را به شدت محکوم کرد و این اقدام را نشانه کینه این خانواده نسبت به شیعیان و مبارزین دانست.
حجت الاسلام والمسلیمن عزیز پور اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در یمن رخ داد و افتضاحاتی که کشور عربستان به بار آورد، موجب مخدوش شدن وجهه این کشور در جامعه بین الملل شد تا جاییکه این کشور را به عنوان کشور جنایتکار جنگی می شناسند.
 
ایران هراسی هدف اصلی سفر ترامپ به عربستان بود
وی با بیان اینکه وجود و استمرار عربستان وابسته به میزان ارتباط با آمریکا است، ادامه داد:  به همین دلیل عربستان،  ترامپ را به کشور خود دعوت و قرارداد سنگین نظامی در خصوص خرید تجهیزات نظامی با آمریکا را منعقد می کند که هدف اصلی این سفر، ایران هراسی در انظار دنیا بوده است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: بزرگترین قرارداد فروش سلاح به ارزش 300میلیارد دلار که 110 میلیارد دلار آن به فوریت اجرا در آمده است میان آمریکا و عربستان انجام شده است.
حجت الاسلام و المسلیمن عزیز پور تصریح کرد: مقامات آل سعود با دعوت از ترامپ به دنبال ارتقاء وزن آل سعود در معادلات منطقه ای خود هستند.
وی همچنین گریزی به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا زد و حضور پرشور مردم را نشان از بلوغ و شعور  سیاسی دانست که در مرحله اول مقام معظم رهبری  با رهنمودها و هدایت های پیامبر گونه خودشان توانستند مردم را برای حضور در پای صندوق های رأی بسیج کنند.
حجت الاسلام و المسلیمن عزیز پور گفت: درس دموکراسی، قبول و تمکین به رأی ملت درسی  بود که ملت ایران در انتخابات به مدعیان دموکراسی و مدعیان احترام گذاشتن به حقوق مردم به جهانیان مخابره کردند.
 
مقام معظم رهبری از روی هوشیاری اعلام نگرانی کرده اند
وی همچنین در خصوص سند 2030 خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص این سند به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران اعلام نگرانی می کنند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به ادعای بعضی ها که گفته اند، افرادی اطلاعات غلط به معظم له داده اند و موجب نگرانی ایشان شده اند، افزود: ایشان شخصی هستند که باتوجه به سواد، مدیریت و آگاهی کامل و همه جانبه که در وجود مبارک این عزیز وجود دارد، اعلام نگرانی کرده اند.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور اضافه کرد: مقام معظم رهبری شخصی هستند که تمامی اخبار و اطلاعاتی که بعضی ها اطلاع ندارند، آگاهی دارند، زمانیکه عده ای خواب بودند و یک عده ای هم توجه ای به هیچ موضوعی نداشتند، چشمان همیشه بیدار این عزیز و نگهبان این انقلاب همه  را از خواب بیدار کرده است.
وی افزود: نهیب های مقام معظم رهبری بوده است که نظام انقلاب اسلامی را از تمام چالش ها و نگرانی ها مصون داشته است و قلمداد کردن نگرانی رهبر معظم انقلاب را از باب نگرانی حاصل شده از چند خبر را ناسپاسی نسبت به هوشیاری رهبر انقلاب دانست.  
 
 
انتهای پیام/1319
 
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 6997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *