800
۰
در پی حادثه تروریستی روز گذشته تهران انجام شد؛

اعلام محکومیت و پیام تسلیت مسئولین نهاد های دولتی و غیردولتی حوزه انتخابی سراوان/ دست های پلید تروریسم موجب از هم گسیختگی منادیان وحدت نمی شود

مسیولین نهاد های دولتی و غیر دولتی حوزه انتخابی شهرستان سراوان با انتشار پیام محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته تهران، اذعان داشتند: دست های پلید تروریسم موجب از هم گسیختگی منادیان وحدت در کشور نخواهند شد.
ت
ت
به گزارش شستون، در پی حادثه تروریستی روز‌گذشته حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی و به شهادت رسیدن و زخمی شدن جمعی از هموطنان، مسیولین نهاد های دولتی و غیر دولتی حوزه انتخابیه شهرستان سراوان با صدور پیام های جداگانه ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، با خانواده شهدا حادثه روز گذشته تهران ابراز همدردی کردند.
همچنین  مسئولین معتقد هستند که تروریست ها قصد ایجاد خلل در امنیت کشور و همچنین ایجاد تفرقه میان اقوام و مذاهب ملت مسلمان ایران را داشته اند و به دشمن هشدار دادند که با اقدامات پلیدانه خود نمی توانند میان منادیان وحدت از هم گسیختگی ایجاد کنند.
 
 
پیام تسلیت فرماندار شهرستان سراوان  به ملت ایران و خانواده شهدای حمله تروریستی تهران
حمله رذیلانه ی تروریستی فریب خوردگان استکبار جهانی به مرقد حضرت امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی نشان از عصبانیت و خشم حیوانی این فرومایگان در مقابل اراده و اتحاد ملّت شهید پرور و پیروزی های پی در پی ایران اسلامی است.
اینجانب، از صمیم، دل شهادت جانسوز عده ای از شهروندان عزیز بی دفاع وروزه دار در حادثه ی حمله ی تروریست ها به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی )، ملت ایران به ویژه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منّان برای آن شهدا، علوّ درجات و برای بازماندگان آنها صبر و سلامتی و برای مجروحین این حادثه ی تروریستی، آرزوی سلامتی می نمایم.
انشاءالله فرزندان امت سلحشور در سایر دستگاه های نظامی ، انتظامی واطلاعاتی به زودی درس عبرتی به یاد ماندنی به تروریست های مزدور و حامیان آنها خواهند داد.
 

پیام تسلیت بخشدار بم پشت  ومحکومیت اقدام تروریستی  حرم امام خمینی ومجلس شورای اسلامی
در پي اقدامات تروريستي چهارشنبه ١٧خرداد در مجلس شوراي اسلامي و حرم مطهر امام (ره)،کریمزایی بخشدار بم پشت در پیامی این  اقدامات تروريستى را محکوم کرد.
بخشدار بم پشت در این پیام آورده است:اقدام مذبوحانه تروريستى درحرم مطهر امام خمینی (ره) ومجلس شورای اسلامی  نمى تواندخللى دراراده ملت بزرگ ايران ايجاد كند .
وی افزود:حاميان تروريستها وعاملان آن بدانند ملت بزرگ ما درمسيرپرعزت خود لحظه اى درنگ نخواهد كرد وپيوسته بر آرمانهاى خود پافشارى خواهدنمود .
نماینده عالی دولت دربخش مرزی بم پشت در پایان از خداوند براى شهيدان عزيز این اقدام تروریستی علو درجات وبرای  مجروحان  شفاءعاجل طلب  کرده است.
 
پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان مهرستان
کشورم از اقدامات کور تروریست های بزدل در به خاک و خون کشاندن مردم بیگناه نمی هراسد چرا که خون شهیدان ،درخت مقاومت و امنیت را تنومندتر خواهد ساخت.
حادثه ی تروریستی روز چهارشنبه در محل مرقد مطهر امام خمینی( ره ) نماد مقاومت و عدالت خواهی و در مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری  توسط داعشیان کور دل و دست پرودگان استکبار جهانی کام ملت را در ماه مبارک رمضان تلخ نمود.آنچه لازم است بیان گردد؛ اینکه ایرانی ایرانی می ماند و از عزم راسخ جمهوری اسلامی و نیروهای سپاهی و انتظامی و امنیتی در شکست تروریسم نخواهد کاست.
بدینویسله؛ شهادت تنی چند از هموطنان عزیزمان و نیروی عزیز سپاه را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)تسلئت عرض مینمائیم.
با عنایت به لزوم هوشیاری آحاد مردم ،از شهروندان فهیم وهمیشه در صحنه شهر و شهرستان مهرستان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تحرک مشکوک و یا بسته های مشکوک مراتب را سریعا"به شماره ۱۱۳ و یا ۱۱۰اطلاع دهند.
 
 
 
تروریست ها نمی توانند میان منادیان وحدت از هم گسستگی ایجاد کنند
بسم الله الرحمن الرحیم
باری دیگر دست های پلید تروریسم به خیال اینکه با شهادت فرزندان جان برکف این مرز و بوم می توانند امنیت و وحدت و یکپارچگی  ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی را نشانه رفته و بر هم زنند و شیرینی حضور حماسی شان در انتخابات اخیر و حلاوت ماه مبارک را در کامشان تلخ نمایند،دست به جنایتی ننگین زدند ولی زهی خیال باطل که ایرانیان منادیان وحدت و یکپارچگی در روزهای سختند و این ناملایمات نه تنها باعث از هم گسیختگی آنان نمی گردد، بلکه به اتحاد و انسجام آنان می افزاید و باعث بیداری و هوشیاری افزونتر آنان می گردد.
 *شورای اسلامی و شهرداری شهر گُشت*  سراوان ضمن محکومیت این حادثه ی ننگین تروریستی،شهادت جمعی از فرزندان برومند وطن را به ملت شهید پرور ایران صمیمانه تسلیت عرض نموده و ضمن اظهار همدردی با خانوادهای مکرم و معزز شهدا و مجروحان حادثه،اعلام میدارد تا پای جان در کنار ملت سربلند ایران اسلامی خواهیم ماند.
 
تشکر از نیروها امنیتی و نظامی جهت خنثی سازی عملیات تروریستی
بسم رب الشهد و الصدیقین
حرکت تروریستی و بزدلانه  حمله به حریم حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان به دست عده ای از خدا بیخبر و اجیر شده از طرف دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی شد  که با هوشیاری و شجاعت فرزندان وطن خنثی شد و عاملین آن دستگیر و به هلاکت رسیدند.
طایفه "دهواری سوران و سراوان
" این عملیات تروریستی را محکوم نموده و از مقامات امنیتی برای واکنش سریع و خنثی سازی این حرکت سپاسگزار و همینطور از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحین و صبر جزیل برای بازماندگان شهدا را خواستار است.
*از طرف  برادران دهواری  سوران وسراوان ومهرستان*
 
نیروهای امنیتی و سپاه تکفری های داعش را سربنیست کنند
اناالله واناعلیه راجعون
ایران عزیز تسلیت
بانهایت تآثرجنایت تروریستی تکفیریان بزدل حیوان سفت که دراین ماه مبارک به حرم امام راحل وخانه ملت مجلس شورای اسلامی حمله کردند و انسانان بی دفعاع مظلومانه به شهادت رساندند و ملت ایران عزادارنمودند بشدت محکوم مینمایم.
ازخداوندمهربان برای شهیدان حادثه علودرجات وبرای مجروحین ارزوی شفاکامل عاجل وبرای خانوادها شهداورهبرفرزانه وملت ایران ارزوی صحت سلامتی طول عمرداریم.
ازسپاه سرافراز و سربازان عزیز گمنام استدعا عاجزانه داریم شر این تکفیریان داعشی وهمدستان انهارابرای.همیشه ازسرملت ایران کوتا نابود سربنیست شان کنند
رحمت دلیری ازطایفه بلوچزهی شهرستان سراوان
 
 
طایفه سادات حسینی مهرستان حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد
بسم رب الشهد و الصدیقین
حرکت تروریستی و بزدلانه  حمله به حریم حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان به دست عده ای از خدا بیخبر و اجیر شده از طرف دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی شد  که با هوشیاری و شجاعت فرزندان وطن خنثی شد و عاملین آن دستگیر و به هلاکت رسیدند.
طایفه *سادات حسینی مهرستان* این عملیات تروریستی را محکوم نموده و از مقامات امنیتی برای واکنش سریع و خنثی سازی این حرکت سپاسگزار و همینطور از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحین و صبر جزیل برای بازماندگان شهدا را خواستار است.
*از طرف سادات حسینی مهرستان*
 
 
مفسدین اقدامات مذبوحانه نمی توانند در اتحاد ملت ایران خلل وارد کنند
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر دست کثیف استکبار از آستین سفاکان مزدور و منحرف بیرون آمد و در دو اقدام تروریستی تعدادی از هموطنان مظلوم ما را مجروح و به شهادت رساند .
این مفسدین بدانند اقدام مذبوحانه و تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی نمی تواند هیچگونه خللی در اراده و اتحاد این ملت بزرگ ایجاد کند.
حامیان تروریست ها و عاملان آن بدانند ملت بزرگ ایران در مسیر عزت خود لحظه ای درنگ نخواهد کرد و در برابر قدرت های شرارت و استکبار تا آخرین  قطره خون خود ایستادگی و پیوسته بر آرمانهای خود پا فشاری خواهد نمود .
امیدواریم در اسرع وقت عاملین این جنایات وحشتناک توسط نیروهای جان برکف امنیتی ،انتظامی کشورمان شناسائی شده و به سزای عمل ننگین خود برسند.
ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی و غیر دینی از خداوند عز و جل برای شهیدان عزیز این حرکات غیر انسانی علو درجات و برای مجروحان از درگه ایزد متعال شفاء عاجل مسئلت داریم.
از#طرف_طایفه_بزرگ_دهواری
حاجی عبدالرب دهواری
و برادران
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 7214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *