800
۰
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان:

دوری از یاد خدا مهم ترین عامل ارتکاب به جرم/برپایی سفره های اکرام در کاهش جرایم موثر است

رئیس عقدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان با بیان اینکه دوری از یاد خدا یکی از مهم ترین عوامل ارتکاب به جرم است، اظهار داشت: فاصله گرفتن از معنویات همیشه جرم ساز خواهد بود.
hrehesh
hrehesh
حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه دوری از یاد خدا یکی از مهم ترین عوامل ارتکاب به جرم است، اظهار داشت: فاصله گرفتن از معنویات همیشه جرم ساز خواهد بود.
وی ادامه داد: از آنجایی که در ماه مبارک رمضان دل ها بیشتر به یادخدا می افتد موجب آرامش روحی و روانی شده و قطعا این امر موجب کاهش جرایم خواهد شد.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان با اشاره به آیه قرآنی أَلا بِذِكرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلُوبُ افزود: یکی از مصادیق آرام شدن دلها به یا خدا بودن است.
وی با اشاره به اینکه قرار داشتن در ایام طولانی و گرم سال روزه داری را دشوارتر و با ثواب تر کرده است، گفت: این شرایط حاکم بر روزه داری سعه صدر مردم را افزایش داده و برکت را در زندگی آنها زیاد کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی خاطر نشان کرد: با وجود گذشت دو سوم از ماه مبارک رمضان جرایم به شکل محسوسی در کشور کاهش یافته و نزاع ها کم شده است و آرامش عمومی دوچندان می باشد.
وی به یا خدا بودن، آرامش داشتن در ماه رمضان، اقدامات فرهنگی از سوی رسانه های ملی و فضای مجازی و سخنرانی علمای شیعه و سنی را در کاهش جرایم در ماه رمضان موثر دانست و اذعان داشت: فقر یکی از عوامل ارتکاب به جرم است و سفره های اکرام و کمک های مالی مردم به فقرا در کم کردن جرایم موثر بوده است.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان در پایان با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم سراوان در مساجد نشان از بیداری  و تدین آنها است، بیان داشت: توصیه من به مردم این است که معنویت و نورانیت ماه رمضان را در خود حفظ کنند و با اهتمام ورزیدن به امر به معروف و نهی از منکر و مشورت با عما در زندگی خود سعات مند شوند.
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 7406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *