800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان خبر داد

۹واحد تولیدی شن و ماسه فعال در سراوان وجود دارد/ عدم سرمایه گذار علت غیر فعال بودن معادن گرانیت گشت

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان از فعال بودن ۹ واحد تولیدی شن و ماسه در این شهرستان خبر داد.
ehshsese
ehshsese
مهرداد طاهری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با توجه به پتانسیل و شرایط منطقه ای  این شهرستان اذعان داشت: ۹ واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان سراوان  در حال فعالیت هستند.
وی افزود: اگر به طور میانگین هر واحد برای پنج نفر زمینه اشتغال را فراهم کرده باشد، تقریبا در این واحد های تولیدی ۴۵نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان با اشاره به وجود معادن گرانیت در شهر گشت، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این معادن غیر فعال هستند که اگر فعال شوند زمینه اشتغال برای افراد جویای کار فراهم می شود و گام موثری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال برداشته می شود.
طاهری عدم وجود سرمایه گذار را دلیل اصلی غیر فعال بودن معادن گرانیت شهر گشت عنوان کرد و گفت: انتظار می رود دولت در مناطق کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته مانند استان سیستان و بلوچستان زیر ساخت ها را فراهم، سرمایه گذاری را انجام دهد و پس از فعال شدن واحد‌های صنفی مربوطه، به بخش خصوصی واگذار کند.
گفته می شود معدن کوه سفید شهر گشت دارای مرغوب ترن سنگ گرانیت کشور است که این ظرفیت بالقوه منطقه فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات اشتغال و جذب سرمایه های مردمی است که با بهره برداری بهینه می توان تحولی عظیم را در منطقه ایجاد کرد.
 
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 7585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *