800
۰
امام جمعه موقت جالق:

آمریکا سر سخت ترین مار خوش خط و خال دنیای اسلام/دشمن هرگز دوست نخواهد شد

امام جمعه موقت شهر جالق اظهار داشت: کسی که دشمنی دیرینه ای با اسلام دارد هرگز دوست نخواهد شد.
heshs
heshs
مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت شهر جالق در گفت وگو با شستون با بیان اینکه در عصر امروز آمریکا سر سخت ترین دشمن اسلام و بشریت است، گفت: کسی که دشمنی دیرینه ای با اسلام دارد هرگز دوست نخواهد شد.
وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: حقوق بشر آمریکایی جز کذب محض چیزی دیگری ندارد.
امام جمعه موقت جالق در ادامه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی که دم از حقوق بشر میزند در سال 67 هواپیمای مسافر بری ایران را که در آن عده ای از مردم بی گناه بودند بدون هیچ جرمی بم باران و نابود کرد.
وی تصریح کرد: حقوقی بشری که مدنظر آمریکا بود همان جنایاتی است که در سوریه و عراق و سایر کشور های عربی مرتکب شد و آمریکا به بهانه آبادانی قصد ورود به کشورها کمتر توسعه یافته را دارد و نتیجه اعتماد به او ویرانی است.
مولوی رئیسی با اشاره به اینکه علما با تبیین و افشاي حقوق بشر آمریکایی می توانند نقش مهمی در روشن فکری و هوشیاری جوانان داشته باشند، اظهار داشت: با این کار جوانان متوجه می شوند که گول دشمن را نخورند چون دشمن هرگز دوست نخواهد شد و بر آنها دل نخواهد سوزاند.
وی با بیان اینکه علما باید با علم و بینش خود اهداف شوم آمریکا و حقیقت استکباری آنها را برای مردم تبیین کنند، اذعان داشت: ایجاد بصیرت در مردم باعث می شود که دیگر مجذوب مار خوش خط و خال فریبنده نشوند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق با اشاره به اینکه آمریکا نمیخواهد رغیبی در دنیا داشته باشد و بر همه حکومت کند،  عنوان کرد: آمریکا با اعتقادات و اسلام ما مشکل دارد و نمیخواهد اسلام زنده باشد.
وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم و با بیان اینکه مردم باید با هوشیاری در راستای شکوفایی اسلام حرکت کنند،  اظهار داشت: یهود و نصارا هرگز از شما راضی نخواهند شد مگر تا زمانی که  از آنها پیروی کنید.
 
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 7610
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *