800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

اتحاد و همدلی از اساسی ترین مباحث جامعه/صفای باطب برجسته ترین ویژگی ائمه اطهار (ع) است

امام جمعه جدید شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: اتحاد را مهم بشمارید چرا که اتحاد و همدلی از اساسی ترین مباحث یک جامعه است.
hresttr
hresttr
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (سیزدهم مرداد ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری که طی حکمی از طرف آیت الله عباس علی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان سراوان منصوب شد، در مسجدعلی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه جدید شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: اتحاد را مهم بشمارید چرا که اتحاد و همدلی از اساسی ترین مباحث یک جامعه است.
 وی با اشاره به حکم تنفیذ رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور زمانی مشروعیت پیدا می کند که از طرف رهبر انقلاب اسلامی تنفیذ شود و اگر این اتفاق نمی افتاد رئیس جمهورهیچ گونه صلاحیت اجرایی نداشت.
امام جمعه جدید شهرستان سراوان تعهد و حرکت در راستای آرمان های انقلاب را از مشروعیت رئیس جمهور دانست و خاطر نشان کرد: رئیس جمهور نوعی میثاق و تعهد دارد که باید به او دقت کند و از مسیر انقلاب اسلامی خارج نشود و رفتار و اصول او باید بر اساس شاخصه های نظام اسلامی باشد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: شایسته است که به جد عدالت برقرار و فساد ریشه کن شود و با برقراری عدالت کسی با شکم گرسنه نخوابد.
حجت الاسلام والمسلمین بامری با بیان اینکه دشمنان از وجود تفرقه بین مسلمانان خوشحال می شوند، گفت: از گفتن حرف یا کلامی که باعث ایجاد تفرقه می شود، پرهیز کنید و اگر کسی با قصد اصلاح حرفی می زند مخالفت نکنید.
وی با اشاره به سالروز نهضت مشروعیت افزود: مشروطه توسط بزرگان و علما این نهضت بوجود آمده است و در مقابل طاغوت ایستادگی کردند که در پایان دشمن با ایجاد تفرقه توانست این نهضت را نقش بر آب کند و بزرگان آن را نابود سازد.
امام جمعه شهرستان سراوان با شااره به اینکه صفای باطن از برجسته ترین ویژگی های ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: یکی از خصوصیات امام رضا (ع) برخورد حسنه آن امام بزرگوار با پیروان خودش بوده است.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 8163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *