800
۰
نماینده مردم سراوان در جمع کارکنان دانشگاه آزاد واحد اسلامی سراوان مطرح کرد

احداث بزرگترین پروژه فرآوری خرما جنوب شرق کشوردر سراوان/ انتقال و توسعه شبکه برق رسانی به بیش از ۱۰۰ روستا

نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: کلنگ بزرگترین پروژه فرآوری خرما جنوب شرق کشور با حضور رئیس صندوق کارآفرینی امید در چهارشنبه هفته جاری( فردا) به زمین زده خواهد شد.
k
k
به گزارش شستون، شامگاه روز گذشته مراسم تجلیل از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس این واحد برگزار شد.
محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در این مراسم گفت: مجوز پایگاه میراث فرهنگی و صنایع دستی جهت بازسازی 33 بنای تاریخی را برای شهر جالق  را اخذ کرده است.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای شناساندن خرمای این منطقه، افزود: از طریق صندوق کارآفرینی امید اعتباری بالغ بر  4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار صفر درصد بهره برای بسته بندی و فرآوری خرما در دستور کار قرار دارد که چهارشنبه هفته جاری کلنک این پروژه بزرگ جنوب شرق کشور با حضور نورالله زاده رئیس صندوق کارآفرینی خرما در سراوان به زمین زده می شود.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در ادامه خاطر نشان کرد: مجتمع سردخانه ای خرما در بخش جالق با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 800 میلیون تومانی نیز چهارشنبه هفته جاری کلنک زنی می شود.
درزاهی اضافه کرد: دو کارخانه دیگر توسط بنیاد برکت  با اعتباری بالغ بر 18میلیار تومان در شهرستان  سیب و سوران و مهرستان احداث می شود.
وی اظهار داشت: تقویت شبکه برق رسانی، انتقال برق فشار قوی از آشار به هیدوچ، انتقال و توسعه شبکه برقی به بیش  از 100 روستا از اقداماتی بوده است که برای مردم حوزه انتخابیه خود انجام داده است.
نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان پیشرفت سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه های موجود در سراوان، اخذ مجوز آموزش عالی سلامت از سال 97 در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی برای شهرستان، تسریع روند ساخت اجرایی دانشگاه پیام نور سیب وسوران را از جمله مواری ذکر کرد که در حوزه دانشگاهی پیگیری کرده است.

در ادامه از کارمندان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با اهدای لوح سپاس و هدایایی نفیسی تجلیل و قدر دانی شد.
 
انتهای پیام/1319
   
 
 
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 8522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *