800
۰
تجربه تفریحی متفاوت؛

افتتاح طولانی ترین و مرتفع ترین زیپ لاین دنیا در «راس الخیمه»

اگر به دنبال هیجان و افزایش آدرنالین خونتان هستید، از ماه دسامبر می توانید به راس الخیمه بروید و با پرش با طولانی ترین زیپ لاین دنیا تفریحی متفاوت را تجربه کنید.
ت
ت
به گزارش شستون، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، برای استفاده از زیپ لاین قرقره ای به یک سیم بکسل وصل شده و مسافتی توسط افراد بین یک دره عمیق طی می شود.
زیپ لاین یاد شده بر فراز کوه جیس در راس الخیمه امارات بنا می شود و طولانی ترین و مرتفع ترین زیپ لاین دنیا محسوب خواهد شد. اماراتی ها برای تکمیل این طرح میلیون ها دلار هزینه کرده اند و البته فعلا از افشای طول مسیر قابل طی کردن توسط این زیپ لاین خودداری کرده اند.
در حال حاضر طولانی ترین زیپ لاین دنیا در کشور پورتوریکو قرار دارد و مسافتی که با استفاده از آن طی می شود حدود ۲۲۰۰ متر و ارتفاع آن بیش از ۳۶۵ متر می باشد. بنابراین زیپ لاین راس الخیمه قطعا برای پیمودن مسیری نزدیک به ۲.۵ کیلومتر آماده خواهد شد.
طراحی این زیپ لاین با همکاری شرکت Toro Verde صورت گرفته که قبلا هم بزرگترین زیپ لاین دنیا در پورتوریکو را طراحی و اجرا کرده بود. تامین بخشی از انرژی این زیپ لاین با استفاده از انرژی خورشیدی صورت می گیرد. برای استفاده از زیپ لاین مذکور افراد باید حداقل ۳۵ کیلوگرم وزن ، حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم وزن و ۱۲۰ سانتیمتر قد داشته باشند.
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 8584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *