800
۰
در دیدار با خانواده شهید محمد صدیق جنگی زهی مطرح شد

شهادت یکی از آرزوهای محمد صدیق بود/فرزندان خود را با آرمان های دفاع مقدس آشنا کنید+تصاویر

مادر شهید محمد صدیق جنگی زهی اظهار داشت: همه خانواده ها باید فرزندان خود را با آرمان های دفاع مقدس آشنا کنند و درس ایثار و فداکاری را به آنها یاد دهند.
GREGE
GREGE
به گزارش شستون، کارکنان سپاه با حضور نادر شهرکی معاون هماهنگ کننده سپاه این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید محمدصدیق جنگی زهی دیدار کردند.
در این دیدار لال خاتون رضایی مادر شهید محمد صدیق جنگی زهی از شهدای دفاع مقدس در گفت و گو با شستون با بیان اینکه شهادت یکی از آرزوهای فرزند من بوده است، گفت: محمد صدیق 17 سال سن داشت و همیشه از من درخواست می کرد که به او اجازه دهم در جبهه حضور پیدا کند و با دشمنان اسلام و قرآن بجنگد.
مادر شهید جنگی زهی دفاع از اسلام، سرنگونی دشمنان حفظ اعتقادات و ناموس را از اهداف شهید محمد صدیق برای حضور در جبهه عنوان کرد و اظهار داشت: خون جوانانی که در راه اسلام ریخته شده پاک تر از خون فرزند من نبوده است.
وی با بیان اینکه محمد صدیق ذوق و شوق رفتن به جنگ با دشمن را داشت و تصمیم خود را برای حضور در جبهه گرفته بود، اذعان داشت: همه خانواده ها باید فرزندان خود را با آرمان های دفاع مقدس آشنا کنند و درس ایثار و فداکاری را به آنها یاد دهند.
رضایی مادر شهید محمد صدیق جنگی زهی در پایان با بیان اینکه محمد صدیق بهترین فرزند او بوده است، خاطر نشان کرد: در تربیت فرزندان خود دشمن ستیزی را به آنها یاد دهید تا بدانند که همیشه دشمن برای نابودی اسلام و دین حاضر است.
 

 

 

 

انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 8830
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *